onsdag 19 september 2012

STÄDonsdag...

Gillar inte alls dessa onsdagar då man får krypa på alla fyra och rensa silar och skrubba fogar...Men desto roligare är att hela styrkan går in och vi gör det tillsammans...Vi har även två elever från BF som har sin praktik hos oss...Tomas och Hannele och dom är hur duktiga som helst...Så idag var vi sju stycken som for fram genom hela hallen och vid 16 tiden var vi rätt slut men rent blev det ;)


En bandyspelande Stockholmspöjk och finaste Hannele...


Senare blev det en date med Ulrica och Malin på Pace...Vi har gett oss f-n på att vi ska fixa chins/pull ups utan hjälp så nu har vi lagt in en högre växel och ska se till att dom snart sitter...Malin satsade mer på konditionen men under dejten på lördagmorgon ska vi få upp henne i järnställningen, var så säker ;)




Så skönt att få träna och skingra tankarna och är så glad att många eller rättare sagt dom flesta av mina vänner gillar att träna så nu ger vi järnet tillsammans...Imorgon är det dax för ett kärt återseende...Min vän Jeanette är redo att ta tag i styrkan igen efter en sommar med enbart löpträning...Jag har verkligen saknat min peppande träningskompis och i den grad att jag går med på att pumpa musklerna redan vid NIO på morgonen!!!!

LEDIG TORSDAG lika med myskväll med mina barn och Julia har bestämt vad som ska stå på bordet ;) Så håll utkik så har ni nått att sno ihop till helgen...

<3 <3 <3

2 kommentarer:

  1. Snart gör vi dom lekande lätt ;)gäller att äta mer spenat och bli lite argare :)
    Ulrica

    SvaraRadera
  2. SJÄLVKLART gör vi det ;) För att få mig arg krävs rätt mycket men nog ska jag trycka fram lite ilska när vi väl plockar bort motståndet vid fötterna!!!

    SvaraRadera