torsdag 27 september 2012

Framtidsplaner och mål...

Efter en hel dag på jobbet igår och ett träningspass på kvällen med brudarna så somnade man gott...Vaknade utvilad och som ny men blev väckt redan vid 07.00 med kaffe på sängen av finaste Lea...Men självklart så somnade man om någon timme till...Är nu ledig i 5 dagar och ska njuta varje minut...Mitt schema rullar på sex veckor så ibland jobbas det intensivt och sen kommer dessa underbara perioder då man bara kan slappa och ha det gott...


Barnsligt gott...

Har börjat tänka lite framåt...Snart har nog min sambo gjort sitt i öst och kommer hem för gott och då måste jag nog se mig runt efter ett fulltidsjobb...Tankar snurrar och jag vet inte riktigt exakt vad jag vill pyssla med men det finns drömmar...Jag kanske väljer att plugga till ett framtida jobb som jag brinner för och min sambo stöttar mig till 100% och skulle förmodligen bli delaktig i själva projektet men som sagt än så länge är det bara drömmar men gör dom gärna till verklighet...

Sen har jag lite mål...Ser ut som jag kommer utbilda mig inom ännu en av Les mills pass och det ska bli fantastiskt skoj!!! Men samtidigt riktigt tufft men jag känner att det här VILL jag! Så när och om allt blir klart så drar jag en helg till STORstan och ser till att fixa utbildningen men det kommer nog krävas blod, svett och tårar men förhoppnigsvis av sorten glädjetårar för att ha klarat den första delen av utbildningen på plats ;)

Idag har jag haft en myslunch med finaste Annis som jag inte träffat på ett tag...Vi pratade om allt mellan himmel och jord och hon är den typen av människa som sprider ett lugn runt om sig...Jag brukade träna med henne förut men en knäskada har satt stopp för våra träningsdejter men nu har hon vilat ett bra tag så snart tar vi en kort runda på Måga tillsammans igen :)



Annis...



Räksallad...



Cupcake to die for...



Härliga hösthalsdukar har plockats fram...


Ligger just nu och klurar på om man ska ta sig en en träningsfri kväll eller om jag drar på Attacken klockan 18.00...Gissar på det sista men har det samtidigt VÄLDIGT skönt här i soffan!

Ha en bra dag!

<3 <3 <3



4 kommentarer:

  1. Åh, vad skulle du vilja utbilda dig till?

    SvaraRadera
  2. Jag har funderingar runt en PTutbildning men tiden får utvisa vad som kommer att ske...Men är väldigt sugen på att få pyssla med det jag gillar TRÄNING!!!! Trevlig helg Johanna!

    SvaraRadera
  3. Det kunde jag nästan listat ut :-) Jag skulle alla fall anlita dig som PT! Hoppas helgen varit bra.

    SvaraRadera
  4. Hahaha!!! Du kunde det ;) Vad snällt sagt och känner att med lite utbildning i bagaget så kan det bli hur bra som helst!!! Helgen har varit fantastisk :) Kram till dig...

    SvaraRadera