onsdag 5 september 2012

I feel so good!!!


Soc träninggstights 249:- Stadium Niketröja köpt på konventet...

Igår var det åter igen Bodypump...Visst var det lite skillnad att åter igen stå i gympahallen med dess linjer på golvet och ribbstolarna på väggarna men en sak var säker VILJAN och GLÖDEN att få köra på var det inget som helst fel på...Efter en helg med en hel del träning så fanns trots allt kraften där och det beror nog på att man blivit taggad och inspirerad till 100%...Jag är nu inte långt från målet som är 20kg på overheadpress i slutet på axellåten men vet att jag snart är där...Sen har jag verkligen sett till att äta rätt och har lyckats gått upp från 58kg till snart 60kg men vill nog ligga på 61-62 innan jag är nöjd...Finns inget snyggt med att se mager ut men ibland kan man inte rå över det...Nu tänker jag på att få i mig alla mellanmål och extra proteindrinkar så snart får jag runda goa kinder ;)


Ikväll snurrades hjulen i vanlig ordning uppe i Färila...Eftersom jag inte lyssnat på musiken på en vecka så föll osäkerheten över mig och jag var tvungen att åka upp lite tidigare för att snabbt lyssna igenom låtarna...18.00 Fullsatt pass och kände att inget kunde gå fel :) Sagt och gjort så rullades passet igenom felfritt men någon gluttning på fuskisen blev det ;) Körde t.o.m en extra låt och valet föll på Bodypumpens benböjslåt som fick bli en bana så passet tog ca 55 min och sen en stretsch på det LOVELY!!! Men efter gårdagens pump så var mina ben aningen stumma men min peppande röst var det inget fel på så dom trampa i spurterna och jag vråla...Och ni som var där, VILKET drag och grymt jobbat som ALLTID!!!




Hur tänkte jag när jag tog dom gråa SOCtightsen??? Åsa och Anna nöjda med rosiga kinder...


Som jag skrev tidigare så har jag gått upp nått kilo och börjar trivas med min kropp igen....För två veckor sen var jag på Delins iförd en ärmlös klänning och där och då bland allt folk så insåg jag hur ämmlig jag såg ut...Stirrade på två "spagettiarmar" utan muskler...Ville bara därifrån snabbt för nojigt nog så fick man för sig att folk tänkte, hon som tränar så mycket och där finns inga muskler!!! Jag blev förtvivlad och cyklade vidare hem till min vän och pratade om mina känslor och bestämde att nu ska jag se till att verkligen få i mig mer av allt...Jag har absolut inga problem med mat men med all träning så sätter ämnesomsättningen igång och det brinner inne i min kropp...Men dessa två veckor har fått mig att se mer välmående ut!!!

Efter 2 kilo så känns allt bättre så två till bara :)


Nu är det dax för sängen för imorgon är det jobb och vet ni vad??? Jo min ÄLSKADE Misha och barnens ÄLSKADE pappa kommer hem på en blixtvisit och SOM vi längtat!!!


<3 <3 <3 <3

2 kommentarer:

  1. Jag tycker du ser vältränad och fith ut Carina! du ger en inspiration till att själv hålla igång. Bara förkylningen försvinner ska jag köra på så de ryker! :)

    SvaraRadera
  2. Fina Madde...Du ska veta att dina ord värmer och nu är jag på gång både med att bygga upp kroppen och se till att få i mig mat så jag inte tvärtom, bryter ner den...Känner mig piggare än någonsin!!! Så fint att min träningsglädje smittar av sig och KRYA å dig!!!

    SvaraRadera