onsdag 12 september 2012

Inte en vanlig dag på jobbet...




Började 08.00 suck!!! Jag kommer sällan ihåg den första timmen då jag fortfarande "sover" men någon form av städning utförde jag nog då jag inte fått sparken efter dagens slut ;)...Vid 09.00 vaknade man till och kom på att en god smörgåstårta väntade i kylskåpet och då blev det fart på fröken Lundh...10.00 bänkade vi oss och självklart så stod man för den STÖRSTA biten...Just när man mockat i sig och kände sig tvärmätt så häver chefen Mia ur sig att jag måste köra EN TIMMES vattengympa!!! Hon ville testköra passet innan premiären senare på eftermiddagen...Vad gör man inte för att slippa städa??? Gled ner i en av våra uthyrningsbaddräkter och fick genast flashbacks från sent åttiotal då jag senast bar en sådan...

Alltså UNDERSKATTA inte vattengympa!!! Första minuterna hackade jag tänder men sen hände nått jag inte trodde var möjligt...Jag svettades!!! Pulsen for i höjden mellan varven och så skrynklig i fingrar och tår som jag var efter den timmen har jag inte varit sen jag föddes...Tack Mia för att smörgåstårtan var på väg upp och hälsa på några gånger ;)











På vägen hem från jobbet så började huvudet kännas tungt och lite taggtrådskänsla i halsen...VÄGRAR bli sjuk då jag klarat mig i över ett år!!! Imorgon kör jag Bodypump så ikväll blir det en raklång krya på mig position i soffan istället för MRL...Men kommer garanterat att våndas då uret står på 20.00 och vet hur alla kör på där uppe med Anna...Men men, man måste lyssna på kroppen...

Förresten så låg en liten brun kartong i brevlådan och väntade på mig...Min favorit i repris parfym som jag köper mellan varven var slut och klickfingrarna var i farten i måndags ;) Jag säger bara det...Taxfree släng er i väggen!!! Vem köper egentligen där nu för tiden när det finns på nätet för hur billigt som helst?? Den här gången blev det från Parfym.se och priset var 299:- för 50 ml och ordpris i butik ligger på GUD HJÄLPE MIG 685:-...Alltså under halva priset och är nästan säker på att den ligger på 469:- på Arlanda...Har alltså åter igen "tjänat pengar" som vi tjejer så fint kallar det när vi har fyndat ;)



299:- Parfym.se


Efter begäran så kommer jag imorgon lägga ut receptet på godaste grytan så att ni lagomt till helgen kan få er en smakupplevelse ni sent kommer glömma...Det är min vän Annas recept och vi lagade denna till Matstafetten och var så uppskattad...

Trevlig kväll...

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar