söndag 16 september 2012

Sköna helg...

Fredagskvällen bestod av febertoppar och frossa och all energi var som bortblåst....Funderade på hur jag skulle klara lördagens spinnpass uppe i Färila...Men vid ett tiden innan jag skulle krypa till sängs så släppte febern och halsen som tidigare ömmat blev normal...Sov hela natten och vaknade utvilad och oförskämt pigg men väldigt snorig...Men lite snor skulle inte få stoppa mig...In i bilen och upp till Sim och Sporthallen för att kolla in vårt lilla "konvent"...

Zumba...





Hungrig blir man efter all träning...



Sari erbjöd gratis massage...

Mitt gäng som kom o svettades i 50 minuter...








Kvällen gick i vinets tecken...Vi slöt upp hos Susanne för att korka upp och skåla...Så mysigt och bara få sitta ner och surra och OM vi SURRA!!! Man kommer in på allt mellan himmel och jord och med lite alkohol i kroppen så blev det ett väldans kackel...Vi hade planerat in ett besök på Kick Saloon så när flarrorna var tomma så knallade vi ner...Väl där så hände nått som inte hänt på 42 år!!!! Susanne drack rött vin!!! Och tro det eller ej men hon verkade gilla det så nu ska vi boka in en rödvinskväll med ett gäng brudar ;) Själv så älskar jag rött vin och igår lite extra mycket då sambon hade väldigt roligt åt mig vid upphämtningen runt 01...




Bildbevis...




Idag har man bara försökt överlevt....Jobbigast var att jag hade cafeteriapass på Älvvallen...Men Mårten var en klippa i kassan och krängde korvar till höger och vänster och lät mig sitta och kurera mig med en påse chips...Tack där grabben!

Söndagspump i vanlig ordning...Och naturligtvis när man känner sig lite hängig så blir det nästan fullsatt!!! SJÄLVKLART superlycklig och SJÄLVKLART taggade det mig och SJÄLVKLART fixade jag det!!! När passet var över så började man känna sig som människa igen...Och till alla som var där...GALET skoj och ni är så STARKA tillsammans!!! Tack underbara ni som varje söndag kommer och kör på med mig och ett ord kan jag beskriva det med LYCKA!!!












Anna-Lena tog med Jon idag...



Lasse och Chris tar igen sig efter passet...




Monica har hittat tillbaka ;)


Moa...

Anders...


Cecilia har anslutit till Gymmix....Sånt gillas!!!

Nu blir det soffan med sambon som åter igen beger sig till Öst imorgon men snart ses vi igen då det är dags för World Cup...


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar