måndag 17 september 2012

Ledig måndag...

Idag har det varit en sån där upp och ner dag då inget känts bra eller gått i ens väg och tårar velat trilla...Mest legat raklång och inte gjort ett dugg...Men vid 18 snåret hoppade jag upp för Ulrica, Malin och jag hade bokat in oss på Oskars Crossfitpass på Pace en timme senare....Hinkade i mig kaffe och såg på mig själv i spegeln och sa tyst , ryck upp dig Carina för det där är inte du och inga fel har du gjort...Fast rätt skönt att på ren svenska ha PISSDAGAR då man klappar ihop och sen reser sig...

Lite så här jag känner mig idag...Färglös på vissa delar....

Min träff med bruttorna fick mig genast på bättre humör...ÄNTLIGEN fick jag träffa Malin som jag inte sett på evigheter och vad passade inte bättre än en date under ett toksvettigt pass...Ulricas humor är bara så där fantastisk så man ler från minut ett tills det är dax att gå hem och då får man lixom föra in fingrarna innanför kinderna och dra dom  neråt för att få tillbaka sitt normala ansiktsuttryck...TACK för ikväll och ser redan fram emot nästa träningspass med er :)

Passet ikväll var jobbigare än förra måndagen men det kan bero på alla omstädigheter som förkylning och mitt usla humör men nog tog jag mig runt men det var med nöd och näppe...Köra pushups i TRXrepen är inte min favorit direkt...Shit vad dom var jobbiga men jag gav inte upp...Sen hade han en liten suprice på slutet...4x20st magövningar och en av dom var halv fällkniv och det fick alla att pipa till...Så det kommer nog kännas i magen imorgon...Men som ALLTID går man från Oskar fylld av endorfiner och en lyckokänsla i hela kroppen och det tackar vi honom för...

Finaste Malin tar igen sig efter två tokjobbiga varv...


Jossan och Pauline...



Starkast = Tröttast!!! ;)


En glad Ann-Chatrine...



Yeah!!!! Laddad för nått varv till...


Förövrigt har jag börjat känna att kroppen svarar bra på bättre kost och mer proteiner...Trots att jag gått igenom en förkylning och lite sitter kvar så känner jag att styrkan och orken finns där...Igår på Pumpen efter passet så testade jag overheadpress med 20 kg och jag fixade dom så på söndag är det all in och jag har nått mitt mål som jag hade satt upp lite senare under terminen...Klappar mig själv på axeln ;)


Förresten...Gillar ni den här Haglöfsjackan så finns den för halva priset på Ljusdals Motor så skynda och fynda...

Nu 1000:-


Godnatt out there!!!

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar