torsdag 6 september 2012

Family four...

Igår ÄNTLIGEN efter några veckor så kom han...Den SAKNADE pappan/sambon...Bandysäsongen har dragit igång och hans frånvaro likaså...Men efter 10 år så finner vi oss i situationen och tar det bra men visst finns det stunder då vi ångrar beslutet om att han ska köra på en säsong till....Nu blir han i Sandviken på träningsläger i nästan två veckor och kommer att pendla så vi får en dos kvalitetstid men tänk om vi hade en bandyhall här i Ljusdal och dom valt att lägga lägret här, vore en dröm :)

Överraskningar gillar jag hur mycket som helst och min käre sambo har en fin koll på vad Carina likes...Han drog fint fram en påse och behöver jag säga att den var orange med en stor swoosh på??? Ivrigt slet jag upp en färgglad rygga och en tshirt och så även en oumbärlig CLEAN bodylotion som är ett MÅSTE!!! Finns nog ingen doft som slår den och jag har blivit beroende ;)












Måste även få visa Leas finfina jacka och kofta från Zara...En tunn härlig täckjacka i en fin grön/turkos färg som finns i tre färger och en kofta så söt så söt...Går att beställa online...

Jacka 249:- Kofta 299:-


Senare på kvällen så var det dags igen...Anna skulle som varje onsdag plåga mina och alla andras kroppsdelar...Efter måndagens pump och tisdagens spinning så var det liksom ett lååååång aj genom hela timmen men med lite jävlaranamma och Carro vid min sida så fixade man det...Även så kul att se nya ansikten där och hoppas ännu fler ansluter till Gymmix för där finns TRÄNINGSGLÄDJE till 100%...



Här plågar vi rumpan...






Ett av många nya ansikten inom Gymmix....En nöjd Gudrun efter ett tokjobbigt MRL...



Har du inte löst kort? Aldrig försent!!!! JUST DO IT!!!


Dvelar inför kvällens Bodyattack då jag känner att kroppen behöver vila och återhämtning men känner jag mig själv rätt så står man där 18.00 med ett leende framför bästa Camilla och Anna-Lena för vad vore en torsdagkväll utan dom!!!! Helgen får nog stå för vilan ;)


<3 <3 <3

2 kommentarer:

  1. Sicka tajta stjärtar vi kommer ha lagom till jul!:)

    SvaraRadera
  2. Branooooog!!!! JLO varning gissar jag på hörru!!! ;)

    SvaraRadera