söndag 9 september 2012

Underbara Söndag...




En lugn och fridfull dag fram tills klockan blev 18.00...Ni kan ju aldrig gissa vad som hände då?? ;) Inför kvällens pump hade jag dubbla hjärtslag mellan varven för att jag inte kört på två veckor...Inför premiären var jag helt lugn och sansad och hjärtat hade sin normala rytm så det kan tyckas konstigt att det blev så där ikväll...Tror jag lyssnade på uppvärmningslåten 5 gånger för sitter den så flyter hela passet på...Nu menar jag inte att den är svår men jäklas det för mig redan där så blir jag irriterad och så kommer oftast fler missar efter vägen...Prestationsångest kanske? Brukar säga tyst för mig själv, jag är mänsklig och får fela men självklart vill man köra felfritt ;)

Hur som helst så var det nog bara positivt med lite nervositet inför passet som satt som en smäck och som alltid på söndagskvällarna så var taket på väg att lyfta...Alltså vilken ENERGI!!! Blir så lycklig av att se dessa människor som leende tar sig igenom en timme av positiv smärta...Och inte mår jag sämre när man får en massa fina mail i inkorgen...TACK från en instruktör som bugar och bockar och blir så varm ända in i hjärteroten...



p r o t e i n . . .

Så himla skoj att det kommit många nya ansikten till vår förening...Och antalet killar har ökat och det gillas...Tror många kan tycka att pump är en tjejgrej med GUD så fel dessa människor har...Här byggs muskler och svetten sprutar kan jag lova...Ett litet exempel...Går man på ett gym så kan man lätt fuska eller hoppa vissa maskiner för man inte är på humör eller längtar efter den sköna bastun/ duschen efter m.m Här kör vi i grupp och peppar, skriker och hjälper varandra och man kör på tills timmen är slut och ingen ger upp...Så kom och testa och bilda er en uppfattning och jag lovar ni kommer inte bli missnöjda!!!


Ännu ett nytt ansikte inom Gymmix och ett "gammalt"...

Tvmys i soffan med dom finaste flickorna blev det resten av kvällen...PMS och kolla på X- factor är lika med krokodiltårar...Lea skrattade åt sin mamma hon...



Inte en kväll utan Hallonkesella med bär...



Nästa helg är det träningskonvet på mitt jobb uppe i Färila på Sim och Sporthallen så glöm nu inte att boka in er på passen denna energifyllda lördag...Ni som känner för att testa mitt spinningpass (13.15) kom och kör helt GRATIS!!!!



<3 <3 <3

2 kommentarer:

  1. Tusen tusen tack för ett underbart första intryck av pump!! Trots fjärilar i magen före passet, så gick det ju fantatstiskt bra, och jag kommer sbsolut tillbaka, men lassar nog på mer vikter nästa gång, så det gör riktigt ont ;) Tack återigen!// Emma

    SvaraRadera
  2. Åh vad fantastiskt att jag fick dig att gilla passet!!! Du var hur duktig som helst och ser fram emot att du kommer framöver och pressar upp vikterna med oss!!! Kör igen på torsdag så välkommen 18.oo :) TACK själv för att du kom!!!

    SvaraRadera