måndag 24 september 2012

Life is like it juse to be...


Från svartvitt har jag åter fått färgen tillbaka i mitt liv...


Någon har skruvat av den känslosprutande slangen och är så tacksam för det...Är åter igen mitt gamla jag och mår bättre än någonsin...Som en go vän skrev till mig...Att man ska tillåta sig ha en pissdag för då blir de bra dagarna så mycket roligare och att säga ja till sina känslor, dåliga som bra är en bra egenskap och det behövs för att orka vara människa...Tack för alla fina mail och sms som ramlat in och till var och en så vill jag att ni ska veta att dom stärkte mig och jag älskar er för att ni tog er tid...Tack <3



Åter igen var man inbokad på kvällens crossfitpass med THE MAN Oskar!!! Redan efter uppvärmningen var man slut och pulsen slog på tok för fort...Men med någon minuts återhämtning när han gick igenom kvällens övningar fick pulsen att hitta tillbaka och sen man vart redo att köra...Kvällens utmaning var helt klart ben!!! Och det var just det jag INTE ville efter att kört med fröken ALL IN i lördags och näst intill maxat på pumpen igår...Men det var bara att köra och banan var nog den jobbigaste jag kört hittills och jag var på gränsen till att få kuta ut på balkongen (Dit Oskar hänvisar oss för han vill inte torka golvet) och kasta upp middagen!!! Men bör tillägga att det även var det bästa passet trots allt och kör gärna den kombinationen igen för jag är där för att bli TOTALT slut och det fixar Oskar så bra!!! Och snacka om att alla som var där gav allt och lite till...Inga små ljud ikväll inte...VI VRÅLADE!!! Härligt gäng med massor av vilja!

Vi hämtar andan och Oskar visar kvällens övningar...











FEJK!!!!!!


SANNINGEN...Oskar kör slut på oss så tungorna hänger....


Härligt trötta bruttor...



Gerd tar igen sig...


P A C E P E O P L E


Leif i fin balans...


Dom musklerna kan man aldrig se för ofta...John Biceps Arvidsson...


Skidåkaren Tom...



Wais...


Fröknarna Markusson och Embretsen kom från ett svettigt Afropass för att bygga muskler...


Helgen spenderades uppe i Färila...Jobbade fredag till söndag och det märks att säsongen börjat ta fart och många besökare har njutit av 30 graders värme och bad... SJÄLVKLART så var kameran framme för att fota de sötaste besökarna ;)














Gott med en kall Slush efteråt...




Efter en hel helg med jobb så skulle det bli skönt att få ge järnet med PUMPgänget på Åsen...Locka fram lite endorfiner och svidande träningsvärk...Fick med mig Julia som ville komma igång igen efter sommarens uppehåll och mamman tyckte det var en strålande ide ;) Mycket folk och lika FANTASTISKT som ALLTID!!! Och igår satt den...20 kg på axlar så nu måste nya mål sättas på andra delar av kroppen...Hur som helst så är det så härligt att se hur hela gruppen peppar varandra att peka på nått extra kilo...Ni imponerar vecka efter vecka och ni blir bara starkare och starkare....Längtas redan till nästa söndag då vi ses igen!!! Och JA!!! Anna Mårtensson du var SAKNAD!!!!!


Lyckliga Instruktörer...






Ett mess damp in idag från min Julia...Jag förstår exakt vad hon menar men tycker det är bra för hon verkar vilja ha mer ;)




Gonatt

<3 <3 <3

2 kommentarer:

  1. Haha jag lovar att icke utebliva från träningen fler gånger :-)

    SvaraRadera
  2. Härligt att höra!!! Pumpen är inte detsamma utan dig ;)

    SvaraRadera