tisdag 18 september 2012

Just another day...




Mitt liv fortsätter i en berg och dalbana...Är som en vattenslang som sprutar ut känslor åt höger och vänster och hoppas att någon snart stänger av den...Min "pissdag" igår har blivit till två och förmodligen kommer det bli flera...SAKNAR min sambo så det värker i hela mig och bara önskade hans närhet nu...Men hur som helst så försöker jag vara samma glada Carina när mina fina vänner är nära men dom märker direkt när allt inte är som det ska...Ett fint mess ramlade in på mobilen på väg hem från jobbet, tack Anna!!! Och ett långt samtal med min vän Camilla stärkte mig, tack! Vad gjorde jag utan er?


Mot Färila...


Hur som helst så fick jag med min vän Lina upp till simhallen ikväll...Det var dax att premiärträna efter att hon fött fram söta lilla Lis...Så härligt att ha henne med på åkturen upp för hon är en sån tjej som får mig att skratta och vi hade lite att prata om så efter att hon kört crosstrainern tills ansiktet antog en tomatfärg så väntade hon tills jag jobbat färdigt så vi fick ytterligare tid med varandra på vägen hem...Innan vi for till Färila så var jag upp i deras lägenhet och vad hängde där på väggen??? Jo bilderna jag tagit på dom och i mitt tillstånd så blev man ju rörd...Så fina bilder på otroligt fina människor...





Varmt nere i bunkern även ikväll...Och fullt ös som vanligt...Jag trampade för glatta livet och för en stund var man den där vanliga Carina...Mina deltagare får mig att bilda skrattgropar i mina kinder för dom är så himla bra!!! Fullsatt pass gör bara saken bättre och mer energi levereras och som alltid vill jag berömma ert slit och gör det med ett ord FIGHTERS!!!

Rödblommig Lina...Och bra jobbat tjejen!



Galet svettigt!!


Kommer ni ihåg Malin? Tjejen som körde igång med träningen redan 8 veckor efter sin förlossning och som jag gav en kick i rumpan och såg till att hon började köra mitt program med fria vikter...Jag var in i gymmet med henne idag och som hon imponerade...Alltså tjejen har dubblat vikterna och det syns att armarna börjat tonats fram och för att inte tala om resten av kroppen! Bra jobbat Malin och vilka resultat!





Nu väntar sängen för imorgon skriker Iphonen redan vid sju...Gonatt!

<3 <3 <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar