tisdag 25 september 2012

Regniga höstdag...




Självklart skulle det regna när jag hade planerat att höststäda gården...150 äpplen som ska plockas upp men är samtidigt glad att slapp för idag hade man svårt att röra sig och bara tanken på att gå ner på huk fick mig att rysa...Var iaf skönt att trampa ur benen på kvällens spinnpass men mina deltagare kunde inte räkna med mig i spurterna MEN jag räknade med dom!!! Och dom spann järnet kan jag lova...

Igår var jag till min frisörska Sandra på Salong Syrran & Jag...Vi putsade till frippen och slängde i några slingor för att få det lite blondare igen...Alltså gud vad man märker att håret växer när man har frisyren kort!!! Var lite sugen på att lägga i en mörkare blond nu när sommaren är över men samtidigt är mitt hår så mesigt och behöver en dos blekmedel för att kunna hanteras...Hur som helst så gick man därifrån nöjd!





Sandra...


Tjusigt ;)


Som om att jag inte har nog att putsa så har nu FINALLY glasporten till utbyggnaden kommit på plats och vi är mycket nöjda...Akustiken var enorm innan med en takhöjd på 4-5 meter så nu äntligen kan man prata och kolla på tv när tjejerna gått och lagt sig utan att få order om att sänka rösten eller volymen...Passade även på att beställa dörrar till kontoret och sovrummet och tycker det är snyggt och lite annorlunda...



Tyvärr lite för kort vägg så porten sticker ut lite...
















Förvandlade ljushållaren från Kardemumma till en blomkruka...


Imorgon är det heldag på simhallen som alla onsdagar och sen ser jag fram emot en träningsdate med Susanne, Malin och Ulrica då vi ska få oss en omgång av sorten ALL IN gissar jag på ;)

Gonatt!

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar