söndag 30 september 2012

Beslutsångest!!!


Vilken färg ska man välja när man ÄLSKAR bägge??? Hjälp mig och tyck till vettja!!!



Idag är man lite seg efter en fartfylld och mycket trevlig 50 årsfest...Lovar att det kommer bilder och filmer från kvällen men bloggar om det imorgon då orken tryter för tillfället...





Men seg el inte så varje söndag klockan 18.00 så ska man köra på med alla pumpers på Åsen...Så det var bara att rycka upp sig och dra iväg....Mycket folk och fantastisk stämmning fick mig att bli människa igen och börjar närma mig sommarens 30 kg i benböjslåten...5min och 30 sek)...Ikväll blev det 27 kg och det kommer nog kännas imorgon...Ökade på 2 kg på biceps och det kändes väl då jag knappt orkade mig genom låten då allt syre går åt till att skrika och peppa...Önskade att det fanns en dag då jag kunde få gå och delta och "kötta på" och utmana mig själv men tyvärr så ligger de passen dagen innan och efter mitt söndagspass och på tisdagarna är jag uppe i Färila...Men hoppas Camilla kan slänga in sitt Pumppass på torsdagarna igen för då kommer jag garanterat att delta...

Nu ska här njutas i soffan och skalas clemmentiner som bara blir godare och godare nu...Köpte 2 kilo så garanterat slinker det ner några stycken...



Trevlig kväll till er...

<3 <3 <3

4 kommentarer: