söndag 28 april 2013

Time to Blogg...

I torsdags var det dax för första lunchpasset som bestod av Powerfit...12.00 stod 10 bruttor redo för att jobba sig igenom 45 minuter med mig...Efter uppvärmningen körde vi på och 10 svidande stationer fick ge deras muskler en omgång...Inget snack om att dom gav mig 100% och lite till...Gissar på att dom fick känna av det under fredagen ;) Imorgon kör jag åter igen ett pass klockan tolv och några nya övningar finns att vänta...Som alltid frågade jag om jag fick fota och det var helt ok så här bjussar jag på några energifyllda bilder...



















En extra utmaning på plankan...



Susanne pustar ut...



Shadi stretchar...







Catharina stäcker ut...



En nöjd Madde stretchar hamstring...



Anna...


Sen har helgen bjussat på en utemiddag med fina vänner...God mat och dryck och fin underhållning...











Me and my bf...




















d a g e n e f t e r f r u l l e . . .








Lite sliten med ett jack i pannan...Glasdörrar är inte att rekommendera i hemmet ;)



Lördagsshopping...








Köpte även ett olivträd...







Grannen kikade förbi med lite gott...














Bästa tjejerna sopade hem två segrar i Edsbyn...Grattis!


Ha en underbar söndag!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar