onsdag 24 april 2013

Fake It Until You Make It!

Idag har det varit en bra dag...Åter igen har jag haft bääääästa sällskapet på jobbet och haft ITträning med två mycket flitiga brudar...Molle och Tina hade bokat in mig för att få sig ett varsit program att köra efter och nog fick dom köra på...Började med intervaller på löpbandet för att sedan jobba igenom hela kroppen...Dom blev rödblossiga och förhoppningsvis nöjda efter min genomkörare...Gissar på att dom redan imorgon är på plats igen för att på egen hand jobba sig genom passet ;)



Ops i did´t again...Men det var ett tag sen sist ;)




Nya shorts med inbyggda tights från Zalando...






Ok så här är det...Jag har, som ni redan läst, ett riktigt flat ass och har nu bestämt att få det att åtminstone puta ut iaf en centimeter till så ikväll blev det ALL IN på rumpmuskeln...Sweet jisus vad Susanne och Carro pushade mig!!! Trodde vissa stunder att de få muskler som finns där skulle trilla ner till vaderna när jag tog i, iofs skulle det vara helt ok med tanke på att dom även där lyser med sin frånvaro ;)



Lite benpress blev det oxå...











"asskiller"











Aj aj aj!!!



Här blev det svidande tuuuuungt!



Gurra i sin egen värld ;)



Nått nytt jag blev "tvingad" att pröva och knipa skulle man i toppläget...KNEP gjorde jag och ONT gjorde det...



Avslutade med djupa squats...


Fake it until you make it and tonight I MAKE IT!!! Alltså två timmar med två vänner på ett gym med allt för att bygga rumpa så är allt möjligt ;)


Plötsligt händer det men så här fort hade jag inte räknat med resultat ;)



Before and after!!!!


Nu är det dags för min tigerbalsamsmörjda bakdel att masa sig till sängen för att förmodligen vakna av den bästa värken TRÄNINGSVÄRK!

Godnatt <3 <3 <3

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar