torsdag 4 april 2013

Shopping Mall Dubai...





Underbart vackra fåglar som strosar runt på området...









































Gymmet i bakgrunden...







Efter ytterligare en härlig dag i solen där molnen aldrig infinner sig och tackar innerligt för uppfinningen av parasoll så var det dax för en tur in till hjärtat av Dubai...Tog en taxi till ett av de största shoppingcentren jag någonsin skådat...Gissar på flera hundra butiker men vilken siffra jag sätter först låter jag vara osagt men gissar på en 3:a!!! Turen dit fick en att häpna av alla vackra byggnader...Väl framme så vart det raka vägen mot Victorias Secret och jag säger bara WOW!!! Vilken butik...Gissar på att jag och Julia var där inne i minst två timmar och kommer förmodligen spendera några till innan hemresan...




















Shopping Mall...













5 för 400:- (80:- produkten)






Fanns att välja på om man säger så...



Underbara provhyttar...















































Nöjda och trötta tjejer i taxin på väg hem mot hotellet...







Några ny dofter och favoriten Love Spell...




Ja Carro en av dom är dina men dock ingen mist utan en Eau de toilette...




Ny sminkväska...










Efter en dag med 35 grader varmt så tar man nu igen sig på ett svalt rum innan det är dax för gymmet...


Soliga hälsningar från Dubai! :)


<3 <3 <3


2 kommentarer:

  1. Jag är som ett barn på julafton!!!
    Saknar dig här hemma och på gymmet.....ingen som håller låda med mig! (var på pumpen igår....smög på 30kg på ben och frivändningar/overhead vart det 25 ;) )

    SvaraRadera
  2. Men här har du en som saknar dig! Snart hemma o på söndagen VILL jag se dig pumpa loss på Åsen! Jäsiken vad du köttar på bruden! Jag får nog svårt att komma ikapp gissar jag på för luftpumpen på stranden ger ju inte bästa resultaten ;) Kram fina vännen <3

    SvaraRadera