söndag 14 april 2013

t r a i n i n g w e e k e n d . . .

Ja snacka om att rivstarta hemkomsten med en STOR dos träning...Har skrapat ihop hela sex timmar på tre dagar och då är det en härlig blandning av Pump, CX, Bodyattack och självklart en massa nötning på låtarna jag körde ikväll...Jag har levt med en Ipod i mina öron och mesta varit okontaktbar men nu sitter passet och jag kan slappna av...Imorgon kommer Elin från Söderhamn och ska jobba på gymmet och självklart undrade hon om vi skulle köra lite lunchträning...Hmm...jag vill inte tacka nej till den hjälpen så självklart blev det ett JA! Men om jag överhuvudtaget orkar nått återstår att se...


Lea och Misha serverade mamman frukost på bron...LYX!





Mitt under nötning av passet plingar mobilen till och ett mess trillade in från "Broilern" Englund...Hon hade hittat vår onsdagsutmaning och jag med noll kondis ser fram mot den med skräckblandad förtjusning och lovar ni kommer bli uppdaterad ;)



Kommer aldrig överleva!!!



Lillgumms for till Hudik på fotbollsmatch...










Ingenstans utan min Ipod...


Äntligen  fick jag leda pump igen...Hela tre veckor sen sist...Hade Anna-Lena vid min sida och så hoppade Tomas in och körde en favorit i repris The Eye Of The Tiger!!! Shit vad den tar på bicepsmusklerna och som tur var så tog jag knappt på någon vikt för jag har en träningVÄRK from hell! Hur som helst tokroligt och alla ni som var där GRYMT bra jobbat och tack till Wall och Nilsson för ikväll....







Kvällsmaten efter träningen fixade Julia....



Jag fixade fruktsallad...










Julia fotade mig idag för det var dags för en ny bild på bloggen...Hon är så duktig och har sånt tålamod med sin mamma som oftast inte är nöjd med något foto...Men en ny bild blev det och om den blev bra eller inte spelar ingen roll huvudsaken jag förnyat utseendet ;)



Den blev den fast i färg...






Nu är det dags att dra sig mot sängen för nu väntar min första jobbdag på mig...


Godnatt!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar