lördag 6 april 2013

P a r a d i s e t . . .


Vem bad om dis? 

Börjar med en rättelse...Dubai mall hade visst 1200 butiker!!! Snacka om att ha noll koll på antal...Igår var vi till Emirates mall som ENDAST hade runt 530 butiker...Carina lyckades inhandla en vårjacka och ett par sandaler på Zara och en hudkräm på HM...Inte ens NIKE fick mig att tömma en krona ur plåskan ;) Men däremot har jag åter igen shoppat loss på Victoria´s Secret åt mina vänner...Den sagolika butiken gör så att man inte vill lämna den i första taget...

Två dagar med dis och moln har resulterat i en matorgie...Maten här är en upplevelse utöver det vanliga...Jag kan inte motstå att vräka i mig av alla delikatesser och kommer förmodligen rulla hem...Nu hoppas vi på att våra sista fem dagar bjuder på strålande sol då vi nu återhämtat oss från att ha blivit lite brända...

Jag är min sambo evigt tacksam att han tar oss till solen och värmen...Han sliter på i öst under åtta månader och det är just vår årliga resa vi ser fram emot...Att bara få tid för varandra och slippa alla måsten...Allt detta vore inte möjligt om det inte vore för honom...TACK!




























Tjusiga bilar...











Solen sken igenom stundvis under dagen och då blev det svalka i poolbaren...



Milkshake och kaffe är en favorit...













<3 <3 <3

























Vår nyfunne vän som döpts till Kingen gör oss sällskap på balkongen varje kväll...


Ännu en fin dag i paradiset är över och ser fram emot våra sista och det kommer bli med sorg i hjärtat jag lämnar denna underbara plats och verkligen hoppas på att få komma tillbaka...TACKSAM är förnamnet...Önskar att alla mina nära och kära kunde få vara här med oss...Kram till er <3


Trevlig helg!

<3 <3 <3

2 kommentarer:

  1. Underbart! Vilken jävla kropp du har Carina! Fab! //Mona A

    SvaraRadera
  2. Tack vad snällt sagt Mona :) Den har fått jobbat sig igenom några pass pump ;) Hoppas vi ses på söndag! Kram fina o hälsa Stefan :)

    SvaraRadera