fredag 12 april 2013

Home is where the heart is...

Fast kan bara säga att en del av mitt hjärta kommer för alltid stanna i Dubai...Hur som helst gick hemresan bra...Blev åter igen ett byte i Wien och slutligen nådde vi ett kallt och mulet Sverige...Brukar alltid vara lite till mig och ha hemlängtan men inte den här gången och skulle inte ha tvekat en sekund om någon erbjöd mig att flyga tillbaka på studs...Men hemma är alltid hemma och tryggheten infinner sig så fort man kliver innanför dörren så nu får man leva på fina minnen...



Blev någon timme sömn på flyget...







Dubai från ovan (taskigt foto)



Blev frukost på bägge flygningarna...



Planbyte i Wien...







Stockholm...






Blev ett impulsivt pass Bodyattack för mig och Julia...Jag ljuger om jag säger att jag njöt av det...Min kondition ska absolut få sig en omgång nu för jag flåsar för två...Men Camilla och Anna-Lena levererar som alltid energi och det är just det som får en att ta sig igenom hela passet...Sen blev det en tur ner till ett efterlängtat gym för snabb överkroppsstyrka...Klockan var runt 20 och det var ungefär trettio pers där, HÄRLIGT att se!!!













Uppskattar det ljusa kvällarna och hoppas på att värmen dom lovat kommer snart för nu vill jag ha mer sol och bad...


Godnatt!

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar