tisdag 16 april 2013

Härliga Tisdag...




Sovmorgon i LIKE! Så skönt att min sambo kör barnen till skolan så man får dra sig lite extra...Tanken var att vi tillsammans skulle beta oss genom en tvätthög STOR som attan men när jag yrvaket steg upp så var det redan fixat så nu ligger han på plus för jag verkligen hatar den sysslan...

Suttit och njutit i underbart solsken och varit in till mina fantastiska kollegor och hälsat på...Elin, Gurra, Tobbe och chefen slet på som alltid och snart kan vi äntligen dra igång cafét...Även passen börjar på att startas upp då Jenny denna vecka kör två boxpass...Nästa vecka är det tänkt att även jag ska leda pass och väljer då spinning och powerfit och det ska bli så skoj att ÄNTLIGEN få dra igång...


STARKE Gurris tränar högern medans Elin sörplar Celsius....



Efter kvällsjobb så kom mina underbara vänner för att ta med mig ut på en jogg på 6 km...Ulrica kallade det aktiv vila och jag och Carro kallade det nått helt annat!!!! Oh shit den kvinnan har krut i benen så vid folkparken bad vi lite fint om att slå av på takten då Carros tunga släpa i backen och min hade nått knähöjd...Motvilligt bromsade nog hon in för vår skull ;) Runt kom vi och så underbart skönt när vi åter var framme vid gymmet...TACK brudar!



Laddade och helt ovetande om Ulricas rivstart...



Knäppte kort löpandes för skulle jag ha stannat så hade jag nog aldrig kommit ikapp ;)



Här har Carro fortfarande tungan där det bör vara...



SJÄLVKLART en finishbild! "Broilern" med sina "chickenshits!"...Och här hade vi pulat in Carros tunga och bad henne knipa ihop för allas trevnad...


Imorgon väntas jobb för att senare på kvällen riva av Ulricas utmaning och eftersom vi enligt henne haft "aktiv vila" idag så borde det gå hur bra som helst, eller hur Carro???? GRUVAR mig kan jag lova! Men ALLTID lika skoj att få ge järnet med dessa brudar!


Godnatt!


<3 <3 <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar