tisdag 9 april 2013

Äntligen klarblå himmel igen...





Klockan åtta pep larmet och jag skyndade upp för att dra isär gardinerna för att se om solen fanns där... Ett leende brukar sällan infinna sig den tiden på morgonen men när strålarna träffade mig var jag på gränsen till att flina runt...Hoppade i bikinin och väckte familjen och inom några andetag så låg jag lycklig i solstolen...







Efter två dagar med dis så var det dags att smörja sig igen...








Syskonkärlek...
















Lek i sanden...





















Glädjeskutten kom med solen...







T.o.m jag bjöd på ett hopp men behövde ta sats ;)




Kolla in fokuseringen i facet...



Blev lunch utomhus...
















Efter middagen på kvällen tog vi en taxi till Dubais centrum och kollade in pulsen...Blev även en tur till Amirates mall...























Mums!


Hoppas på ännu en underbar dag i solsken så nu däng i säng ;)


Godnatt!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar