torsdag 12 juli 2012

Yr.no...


Utan att ljuga så är jag en av flera tusen som besöker den sidan flitigt just nu...Ja flera gånger om dagen t.o.m men inte blir vädret något bättre för det så nu ger jag upp och tar var dag som den kommer...Men nu sägs vädret bli bättre i augusti...AUGUSTI!!!! Då känns det som om sommaren är över på nått vis...Jag och Julia pratade ikväll om att ta en sista minuten till solen och tro det eller ej men hon vill åka med mammsen!!! Ingen blev gladare än jag så nu ska vi kolla runt lite...

Klocka 19 var det dags att köra ett crossfitpass för 6 taggade budar...Själv skötte jag musiken, uret och pushningen och dom stod för svetten, tempot och energin!!! VILKA tjejer som ger 100% och gör precis som jag säger...Jag bad om intervaller på 1 minut och SJÄLVKLART körde dom på och sen bad man om extra burpies och nemas problemas lixom!!! Ni var grymma som alltid!!!


Susanne laddad för ett pass...


Ulrica kör biceps...




Upphopp på låda och en pushup....pulshöjare!!!




Pernilla plågar magen och Lena kör armhävning och hopp över dyna o armhävning igen...



ACTION!!!








Ulrica ger magen en omgång...



Carro...



Pernilla i tuffa upphopp...








Lena...









Avslutade med plankan...


Synkade tjejer i sidoplankan...





Och en skön stretch...


När jag kom hem så tänkte jag att jag måste käka för jag hade tränat...TRÄNAT??? Glömde att jag inte deltog men känslan var att jag kört på för deras energi smittade av sig på nått vis...Men lite kvällsmys blev det ändå...




Godnatt!

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar