onsdag 18 juli 2012

Det enda som fattas här nu är Du...

Har glömt att visa er min gåva från Ninni som jag fick i lördags...SUPER mycket tack och jag bär det varje dag och bara ÄLSKAR smycket! När jag öppnat paketet så bad hon mig läsa på hjärtat och sa sen att jag har just det...Ett hjärta av Guld...Hon är så tacksam för att jag en dag för nått år sedan bad henne följa med och springa med oss och efter den dagen så har hon sprungit regelbundet...Självklart blev man rörd och varm i hjärtat av de fina orden...










Sen idag kom ÄNTLIGEN min ESPRIT tvålpump som jag beställde från Zalando...Där finns hur mycket inredning som helst och funderar på att klicka hem en ESPRIT badrumsmatta och förmodligen slinter fingrarna och det blir bra mycket mer ;)


Zalando 179:-


Från ting till KÄRLEK! Gudars vad jag SAKNAR min sambo nu!!! Vi har inte setts på två veckor och det återstår fyra dagar innan vi ses igen <3





En träningsfri kväll spenderas i soffan för att kolla på BÄSTA programmet So you think you can dance och ska se till att duka fram något smaskigt...

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar