tisdag 3 juli 2012

Home sweet home...


Visst är det skönt att komma hem och hemma är alltid hemma men igår kändes det som jag ville packa om resväskan och ta med mig familjen och åka tillbaka till vårt paradis...Men efter en natt med god sömn och en morgon med sol och lite mer värme så började man känna att det inte var så tokigt ändå...

Hemresan flöt på bra och för er som undrat hur det gick med all övervikt i resväskorna så kan jag bara säga att den turkiska fröken in disken även hon hade vaknat på rätt sida...Alltså nästan 20 kg för mycket!!! Jag och Misha kollade på varandra och bara väntade på att få pröjsa uträknade 98 euro men ICKE sa nicke...Nästan så jag hade lust att gå fram och påpeka vår övervikt men jag flinade istället runt och skuttade glatt därifrån...

Även bilresan flöt på...Nickade till efter att inte sovit ett jota på planet men vaknade av en rejäl inbromsning...WHAT!!!! Där jämsides i en fart av 140 km/h ser jag POLISEN!!! Och även han hade vaknat på rätt sida eller så var han helt enkelt för trött när uret stod på 04.00 för att stoppa oss...Han visade bara med sin hand att vi skulle sänka farten och sen pösa han vidare...Nä nu är det dags att gå och spela på lotto ;)

Trots för lite sömn så envisades jag med att gå på Bodypump igår och väl på plats så kände jag att krafterna kom och jag körde på som alltid...Maxade med 30 på benböjen och det känns idag and i lovet it!!! Blev även en blixtvisit på Pace för att plåga magen lite extra...Och nu till veckan ska jag börja nöta in höstens pass och det innebär några timmars slit in på sena timmen varje kväll i två veckors tid...

Dagen har tillbringats i solen med en massa fix på gården...Massor av ogräs efter tre veckor borta kan jag lova...Även rensat garaget och haft lite "loppis" på gården då grannarna kom och fynda rejält...Och så har jag slängt ut några prylar på Säljes & Köpes så nu rullar stålarna in...

Innan jag tog en prommis ner på Pace så bad min sambo mig att baka ...Va??? Klockan var ju kvällen lixom!!! Han sa att han hade fått nybakta bullar av Magnus som Maria bakat...Så väl hemma så var det bara att sätta igång för inte skulle jag vara sämre så nu står uret på 00.33 och jag är precis färdig och vi kommer ha bullar i massor med oss på Nore imorgon så TACK Maria ;)













Nattfika...

Godnatt...


<3 <3 <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar