måndag 30 juli 2012

Älvvallen LJPcup...





Nu har det gått fem dagar utan att jag bloggat men det har inte funnits tid helt enkelt...Helgen har spenderats nere på de gröna gräsplanerna i stekhet sol...ÄNTLIGEN fick man känslan av att det är sommar...Numera pryder min rygg en solbränna i form av en sportbh för man brände sig rejält under dessa underbara dagar...

Lea har spelat matcher till höger och vänster och så skulle även Sputniks matcher ses så man hade fullt upp men där emellan tog vi solstolarna och blotta oss vid älven...
















Ett STORT grattis till Sputnik som tog silver men tycker laget förtjänade ett guld...Vilka tekniska spelare och en målvakt som lätt kommer platsa i landslaget om han fortsätter som han gör nu...Pojkarna grät efter slutsignalen och jag förstår dom för vem vill inte ha en guldmedalj...






Sötaste besökaren under helgen..



Fredagkvällen så tog jag cykeln och en flarra vin och drog ner till Jea och Johan som hade husvagnen uppställd nere på cupområdet...Men det blev en kort visit då Lea skulle upp och spela tidiga timmen och sambon skulle bege sig till Finland på träningsläger...

Fina Jajja...




Jocke...



Anders...



Mats..


Igår var vi ett gäng som hade bord på Järnvägs...Träffades här hemma hos mig innan för lite vin under klarblå himmel...






















Summerar helgen och kan bara säga FANTASTISK!!!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar