söndag 22 juli 2012

Myslördag med fin vän...


Anna ringde och fråga om jag inte ville följa med på fotboll i Tallåsen där det skulle bli match mellan Old Boys och A-laget...Why not för jag hade inget speciellt för mig..Så vi satte Olle i vagnen och tog en prommis ner till jippot...Trevlig liten tillställning och vi mös i gräset och ibland under paraplyet då det kom lite sommarregn...




c o o l . . .

Efter matchen som vanns av A-laget så bestämde vi oss för att jag skulle komma upp till Tallåsen för att njuta av kvällen på Annas altan med lite vin och annat smått och gott...






Skål!

Skön kväll och inga planer men vi fick ett infall att vi skulle gå till Skogsta och kolla om det var någon fart där...Jorå lite fart var det men inte mycket kan jag lova!!!



Vinpause vid Sillerboån...








Fick sällsis från Anna till Skogsta av dessa sötnosar...


Nu laddar jag för att köra järnet med 13 brudar på Norebeach och sen avrundas allt med lite vollyboll...

Trevlig söndag out there!

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar