tisdag 10 juli 2012

Många järn i elden och 16 km i benen...


Idag har man gått all in med träningen...Klockan 11.30 var det en träff med Cilla på Måga...Milen var inplanerad och man gruvade sig för jag har lite svårt att springa nyvaken...Luften var väldigt kvav och solen sipprade igenom lite svagt så det var väldigt varmt...Sprang till 5 km och vände...Cilla som har tagit den på 1 timme och sex minuter bättrade på tiden och slog till med en timme blankt!!! Tycker hon gör det så bra...Nu har vi några tillfällen kvar att träffas innan hon ska avverka sitt första lopp på 13 km uppe i fjällvärlden och vet att hon kommer fixa det galant...



Löptur nummer ett...


Sen drog jag hem och laddade om med en portion gröt inför nästa löpning med min vän Annis som vill komma igång efter sin blidtarmsoperation...Även hon imponerade idag då vi höll tempot under 6 min/km...Men tjejen var aningen plågad på slutet och sa inte mycket men jag pratade och peppade så hon hade inte ens chansen att öppna truten heller ;) Tycker det är starkt gjort efter att inte sprungit sen i maj och relativt nyopererad...Så STOR eloge till dig!







Löptur nummer två...


TÖRSTIG!!!


Sen åter igen hem och ladda med Tacos inför kvällens Pump...Tycker det är fantastiskt att vissa av Gymmix ledare kör sommarpass och håller oss i form och det är absolut ingen konst att gå iväg och träna i detta väder...Känner mig starkare än på länge och fixar mer och mer vikt...Underbart att utmana sig själv och märker även att fler gör det...











Redo för pass tre...





Grymma deltagare...


Alf som håller oss i form i sommar...




Katarina...


Anna-Lena...

Helt slut men nöjd efter tre härliga pass med underbara människor så rattade man hem till ett hus fullt med ungar...Julia och Leas vänner skulle sova över så då fixade jag lite kvällsfika och kan ni gissa vad det blev? SJÄLVKLART rabarber/jordgubbspaj ;) Kommer göra den tills rabarbern inte växer längre och gubbarna inte går att köpa färska...












Alla ville ha paj...Och slut tog den...


Ännu en dag till ända och jag känner lycka och kärlek till allt och alla som finns runt omkring mig men saknar min kärlek i massor men tycker fortfarande om att ha kontrollen på tvdosan ;)

Godnatt!

<3 <3 <3

2 kommentarer:

  1. Fasiken va hurtig du är Carina, insperationen flödar. Önskar jag hade samma driv!

    SvaraRadera
  2. Ja idag var man hurtig :) Härligt att få inspirera och alla kan få det drivet jag har bara man gör träningen till en livsstil...Allt handlar om vilja och lära sig älska träning!!! Jag tränar för att jag mår bra av det och sen att man får en stark och sund kropp på köpet är ju FANTASTISK tycker jag! Kram på dig Ida

    SvaraRadera