söndag 8 juli 2012

Fotboll och underbara människor...

Lördagmorgon och solen sken men blickade man mot Ramsjö så såg det mörkt ut...Hur som helst lämnade jag Ljusdal och styrde kosan mot Cabarecupen...Hade turen att komma när regnet hade slutat falla och det blev t.o.m sol en sväng...Var där och hejade på min fina vän Anna som var med i Micke Svenssons lag..En vinst, en förlust och en oavgjord så ingen final blev det men hur mysigt som helst att få vara där...







Anna in action...





Trött så tungan hänger ut...like a dog ;)



Nicklas...




Martina...




Mål by Martina!!!




Filippa hejade på BRÖNA BK hon...


Efter en dag med fotboll så var det dags att svira om för festligheter hemma hos Carro...Fick äran att lära känna en massa underbara människor...Körsbärsvinet flödade och likaså skratten...


Carro...




Fina Pernilla...



Josefine...




Fina Izabelle...











Tre genomgoa systrar...








Nääää hon har INTE lösögonfransar!!! Avis? Inte alls ;)


Carros Special...


Kvällen rundades av på Järnvägs men jag fick ge upp efter en stund då jag fick ont i magen så nått körsbärsvin kan jag inte dricka på ett tag men GOTT var det!


Dagen har tillbringats i soffan med Pizza och tennisfinal...Och efter för mycket slappande så blev det ett EFTERLÄNGTAT pass Bodypump...Gissa om svetten dröp då det var extremt kvavt pga av regnet...Men hur skönt som helst att blåsa ur kroppen!!!


Målet är räddaren en sån här dag...I LIKE hemkörning!



Redo för Pump! Men att behöva så här mycket kläder på sommaren!!!!!





TACK alla för en underbar helg!!!

<3 <3 <3

2 kommentarer:

  1. Ha ha ha de hette Bröna BK ;) Röna kanske de var oxå vem vet ;) ha ha ha. Tjusig bild på min piga <3

    SvaraRadera
  2. Mohahahaha!!! La till ett B genast!!!

    SvaraRadera