tisdag 17 juli 2012

Partyweekend...


Sweet jisus vilken helg!!! Har fått umgåtts med underbara vänner som har hjärtan av guld och kan bara säga TACK för att ni finns i mitt liv...

I lördags bjöd jag hem några från löpgänget...Alla kunde inte komma men vi var ett gäng som hade en fin kväll med mycket snack och skratt...Så trevligt att ses utan löpoutfiten och vattenflaskan och istället ha klänning och ett glas vin i handen...






















Jennie...


Monica..


Mia...


Ulrica...


Ninni...



Värdinnan Lundh...

TACK alla för en trevlig kväll!!!


Diggiloo och PARTYsöndag...

Sällan orkar jag två dagar men vad tusan det är ju sommar så all in lixom!!!! Anna ringde mig på förmiddagen då jag låg med pannknack from hell...Hon var nog snäppet mer laddad än vad en annan var men jag pekade i mig alvedon och in i duschen och sen blev man nästan som ny, men bara nästan ;) Vädret var inte det bästa men vi drog mot Järvsö för att se Diggiloogänget...Men oj vad geggigt och slirigt det var där...Gummistövlar hade varit det bästa valet men Converse funkade ju det med om man ville ha dom smutsiga och dyngsura...TACK och LOV så sålde dom regncapes så där på plats såg vi ut som två kondomer i varsin solstol!!! Första delen av showen så regnade det men i pausen så slutade det och då avnjöt vi ett glas rött och rus nummer två infann sig...Kan meddela att andra delen blev ju bra mycket skojsigare då vi avnjöt en flaska Morbergs rosé och folk undrade nog varför vi behöll capen på men den blev en fin täckmantel för vårt vinsmuggel ;)











Lasse Holm som Loreen...



Skål!





Sen kom vår vän Camilla och körde oss hem och där fortsatte festen och två sköna tjejer dök upp och skålade med oss...Efter en del dansande och en massa garv så bar det iväg på Söndagsskoj till Järnvägs...

Uppvärmning inför Jvg...




Malin..








Vaknade imorse och mådde oförskämt bra...Så efter att inte tränat på fyra dagar så kände jag att nu var det dags...Packade ihop lite prylar och drog iväg och övade lite Pump men nog kändes det att man inte var i riktig form men efteråt så kändes det gött...Sen tog jag en sväng till Pace med Susanne och vi värmde upp med en härlig löptur runt sjön för att sen gå in och pusha på varandra när vi körde fria vikter och en massa plågsamma magövningar...Så nu känner jag mig "avgiftad" och är redo för att möta Cilla här hemma klockan 11.00 imorgon... Vi ska springa och sen köra några "härliga" backintervaller i vattentornsbacken och jag som ÄLSKAR morgonträning...NOT!!!!!!










Godnatt out there!

<3 <3 <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar