måndag 9 juli 2012

Just another lazy day!!!


Jorå Carina kan hon...Sov till 12.30!!! Snacka om att sova ut! Men även äldsta dottern kan för jag väckte henne strax efter att jag steg upp...Det positiva med regnet är att man tillåter sig att bara slappa men nu tycker jag att det räcker...

Sambon vill så gärna att vi tar ett flyg ner till Malaga till helgen men jag tror någonstans eller hoppas att finvädret kommer hit nästa vecka och då väljer jag hellre att vara hemma och njuta av den svenska sommaren...Men just idag är jag nära på att ringa och säga att han bokar ett rum till oss...Men har en liten tjej här hemma som sätter sig på tvären för ännu en utlandsvistelse...Hon vill vara med kompisar och säger att hon inte gillar spansk mat!!!! Ja vad gör man? Får muta henne i slutändan om vädret inte bättrar på sig snart...

Sådana här dagar så blir det mycket datatid och hittade just en sida till med fri frakt och fri retur...HUR har jag MISSAT den??? Där finns allt mellan himmel och jord så nu har jag en hel lista med MUST HAVE ;) Sidan heter Zalando.se så in och kolla vettja!









Träningsväskor i läckra motiv och färger...




Kvällen kommer spenderas i garaget för att nöta in 82ans BODYPUMP!!! Och då får man räkna med måååånga benböj!!! Två låtar sitter rätt bra och har lärt in mig dom på två dagar så nu är det dags att testköra...Ska nog hinna med att kolla in bröstlåten oxå! Så passerar ni Aspgatan så kan ni nog se taket nästan lyfta för här ska spelas på HÖGSTA volym!!! Let´s PUMP!!!

Ha en trevlig kväll alla!!!

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar