fredag 20 juli 2012

F e e l i n g s . . .

Oftast är jag en glad prick och mitt humör är på topp...Sällan har jag dåliga dagar men igår var en sån dag då allt bara vällde över...Man har gått runt med en massa små saker som till slut blivit en stor klump och det är då det brister...Men jag kunde varken säga att det var det eller det som fick mig att falla men känslor från alla håll vällde in och fick en ur balans...Mycket beror nog på att jag saknar min sambo nått oerhört...Visst jag är utan honom långa perioder...längre än dessa två veckor men då jobbar jag och har rutiner och nu finns inga och det är sommar och då är man van att han är hemma...ÅNGRAR från botten av mitt hjärat att barnen och jag inte for till Spanien...Men nu kommer han hem på måndag och jag ska njuta varje sekund av hans närhet...

Hur som helst så packade jag ner vinet och cyklade till min fina vän Jea....Stackars hon som fick se en deppad Carina men hon sa förstående att alla har sådana dagar...Men efter lite vin och en massa prat så fick hon och vinet mig i balans igen...Tack fina vän för du var just vad jag behövde efter en sådan dag...









Idag har jag gjort precis ingenting...Lite seg efter några glas rött och en sjujäkla stark men god drink som Jea mixa ihop runt midnatt...Det var nog den som höll mig varm när jag cyklade hem ;) Blev iaf en tur till Pace för att  rena kroppen från gårdagens "gift" och nu mår man fint igen...





Här kommer en bild jag hitttade i mobilen då jag modigt lät Sandra sätta saxen i mitt hår och jag ångrar inte en sekund att jag gjorde det för lite variation är bara skoj och allt det slitna är veck...



Ser ni mitt nervösa flin?...

Trevlig helg till er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar