tisdag 29 april 2014

Goda nyheter och firat en 19 åring...



Ännu en gång GRATTIS älskade Tea <3


Nervös morgon med många tankar...Hade tid på sjukhuset 13.30 men drog lite tidigare så jag kunde stilla min nervositet med lite shopping...Hittade mig en snygg kavaj och en topp och sen fick det vara nog...Träffade på Katharina och hennes dotter i cafeterian på sjukan och hon önskade mig lycka till efter vi sällskapat över en snabb fika...Alltså gud vad jag ogillar gyn..Även om man fött två barn så finner jag det väldigt obehagligt att ha någon sittandes med trynet där nere och en STOR spotlight riktad rakt in i "härligheten" Nä hua! Men för första gången fick jag en kvinnlig läkare och kunde slappna av...Allt såg bra ut och den stora cystan hade försvunnit och en liten ofarlig fanns kvar på den högra sidan så det var med glädje jag lämnade Hudiksvall...




 Mot Hudik...




 Sunshine!





På eftermiddagen åkte jag och Julia och uppvaktade finaste Tea...Där bjöds på en riktig sommartårta som hennes mormor hade gjort och gissa vem som njöt och var helnöjd? Ja det där med att dra in på sockret sprack rejält men jag har iaf minskat och det är alltid något, tycker jag då ;)






























 Sent ryggpass...Skönt att få köra helt ensam där nere...









 Spännbild check! ÄNTLIGEN börjar dom leta sig fram!




 Hämtade ut paket och måste börja använda handskar nu när jag ökar vikterna för mina händer ser ut som en grovarbetares ;)









Beställde även mina favoritbars...En for i på studs!



Tacksam för allt som sker runt mig just nu så kryper jag ner i sängen och ser fram emot en dag av jobb och träning och klämmer även in ett besök hos frissan och piffar inför helgens tjejfest...


Godnatt!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar