torsdag 24 april 2014

Fem komma två kilometer...


Idag var det dags att testa om foten fungerade så jag och Mathilda bestämde oss för en långsam jogg...Gruvade mig hela dagen och var lite rädd att det inte skulle gå vägen...Men min oro byttes ut mot glädje då vi lyckades jogga hela 5200 meter och utan att stanna...Det var min första tur på över ett halvt år och nu hoppas jag att det blir fler och redan på söndag är det dags om jag får ett kvitto på att allt är ok imorgon när jag vaknar...Och TACK fina Mathilda för sällskapet!







 Jo jag kan göra tre saker samtidigt...Prata, jogga och fota! ;)




 Mathilda hade även kört ett pass i Färila med Tommie på morgonen så för henne blev det dubbel träning...




 Stretchade på Citygyms otroligt fina uteplats...









 Tummen upp för oss!









 Körde lite olika magövningar innan vi gav upp...












Nu bums i säng för imorgon ringer klockan 05.00 och då ska jag fixa ägg åt alla träningsglada människor som kommer och förgyller min morgon på Citygym! Och kom ihåg att ALLA är välkommen att slinka in på en frulle från 06.15-10.30 och missa inte min otroligt goda gröt ;)


Godnatt!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar