onsdag 23 april 2014

Hemma igen och drömmer mig tillbaka...

Visst är det skönt att vara hemma och tillbaka i rutinerna men hade absolut inte tackat nej till en vecka till...Vi hade åtta härliga dagar med inga måsten utan gjorde det vi kände för...


 Solade in i det sista på balkongen...




 I väntan på flyget i loungen...














 Syskonkärlek...




 Godaste parfymen fyndade jag och min oumbärliga primer...




 På svensk mark...




 Lycklig tjej som åter fick träna på bästa gymmet!









 Klagade inte på vädret vi kom hem till...





 Blev en dagstur till Gävle...




 Kommer hem och min heeeelt underbare sambo hade rensat klädskrubben...Han kan han!









 Ordning och reda på skor och jackor!




 Tisdagen bjöd på shortsväder och en date med Mathilda på Citygym...




 Jo det blev en del utfall...









 Så skoj att få plåga henne lite och på torsdag ska jag och Mathilda jogga runt sjön och testa hur min fot/disk reagerar på det...Nu när känseln letat sig tillbaka så är det värt att testa och snart bör jag kunna köra igång med min efterlängtade spinning!




 Idag körde vi grillmiddag...









 Nu ska jag skriva rätt!!! På Instagram så blev det ärtslidor isf ärtskidor och det skapade en hel del reaktioner och skratt! Hur som helst super gott och recept kommer längre ner...














 Grym på att grilla!




Vi kör en vecka utan pasta potatis och ris och det funkar fint!



Vi körde med fläskytterfilé och ärtSKIDOR isf haricots verts och det funkade bra...En söt/syrligt god blandning till grillat och kommer absolut göra den igen...









Efter en lyckad träning känner jag mig helt slut och ska krypa i säng och imorgon vänta en efterlängtad behandling med elektroterapi hos Stefan och sen lite kvällsjobb...


Godnatt!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar