onsdag 16 april 2014

Har det bara bra...





Underbara dagar, vissa med mindre sol och vissa med mer...Nu är det tre dagar kvar och önskade mig en vecka till men snart åter till vardagen men ny energi...Diskbråcket går sakta men säker tillbaka och  min känsel i fot/ben är nästan helt tillbaka men får hela tiden fokusera på att bålen är med...Provat att köra rygg i maskin och det har funkat och ingen är gladare än jag :)




 Älskar att vakna till den utsikten...









 Blir bortskämd varje morgon...




 Det händer att jag står vid spisen ;)









 Middag vid havet nedanför vår lägenhet...









 Två år mellan bilderna...Lite äldre, lite rundare, mer muskler, olika platser men samma Carina och samma klänning...




 Hittade denna här i Spanien men  min stl var slut så det blev en online beställning...




 Julia fick äntligen träna efter halsflussen...


























Mulet men solen tar ändå, det har min mamma sagt ;)




 Och fy den som ger sig, tillslut kom den...




 Misha fixade godaste lunchsoppan...





 Vi fixade gardiner från IKEA till matplatsen och firade med ett glas rött...














 Håret växer...




 Det går åt mycket sprutgrädde...










 Ikväll vart det shopping och drog på mig min nya topp från HM...









 Helt klart den godaste macaron jag ätit!














 Pannkaka med nutella,glass,jordgubbar och grädde...Jo jag tackar!









 Ljuvliga dofter...



































02.20 GODNATT!



Träning i morgon kl 09.00 så nu i säng!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar