söndag 6 april 2014

Dagen efter...Tre månader sen sist...

En aning seg idag så här laddas bara upp en massa bilder och absolut inte någon onödig textskrivning....




 I torsdags blev det en tur till Gävle...








 Kikade in hos finaste Jeanette på Gefle Spa...




 Subway såklart och jaaaa det är en cookie i påsen :)




 Snabbvisit hos Vickan och fick äntligen träffa lilla Liv <3




 Date med Sandra på gymmet....




 Biceps, triceps och bröst fick sig en omgång...









 Blev liggande bicepsträning med Julia efteråt...









 Klockan ställd...Sjätte fredagen av sju! Heja mig!




 Väl hemma så njöt jag i solen...




 Fredagsträning med Sandra...Ben/rumpa...














 Kom hem till dukat bord, TACK älskade sambo för att du skämmer bort mig!




 Sötfröken gör sig fin för kalas...




 Träningslördag! Rehab och lätt styrka sittandes...




 Började dagen med en promenad i solsken...





 Hittade en fin klänning på Fifty men fick lämna tillbaka för jag behövde en mindre storlek och den var slut...




 Mot gymmet!




Trots att jag inte tar tunga vikter så har jag ökat lite i muskelmassa och det är nog för jag kör 4x25 så totalt hundra av varje övning...Men LÄNGTAS att få ta vikterna över 10 kilo nu!!!



Hem och svirade om och vidare till min vän Anna...





 Igår var det gott idag vet jag inte...hahaha!!!




 Älskar när den tjejen skrattar! Det smittar av sig...









 Seg och låg till 13.00 och sen blev det pizza till frulle på Salladsbaren...




 Mätt och nöjd!





 Lasagne är gott dagen efter...Servera med sallad och massor med creme fraische...












Mycket soffa idag...




 18.00 var jag passvärd och när jag ändå var på plats så var jag med på tre låtar jag fixar trots diskbråck och shit vad skoj och jag SAKNAR allt med Bodypumpen!















Ett TIPS! Åk på Matpunkten och gå till frysdisken! KÖP! Så goda!



Jobbar måndag tisdag och onsdag och sen far jag och familjen till lägenheten i Marbella och ska njuta av varje minut...Sol, bad, shopping och restaurangbesök ska förgylla mina dagar och glömmer dammsugare, skurmoppar och allt som har med jobbet att göra men kommer sakna det givetvis men behöver komma bort nu när jag kämpat mig igenom en tung tid av mycket värk...Nya krafter skall hämtas och min högsta önskan är att jag får bli helt återställd snart...








Godnatt!



<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar