måndag 28 april 2014

Jag är på gång jag är LADDAD!!!




Alltså tänk vad träning skänker GLÄDJE! Det finns mycket som ger samma känsla men just nu så ger den mig lite extra och inget konstig alls med det då jag saknat den nått så sjukt mycket! Idag tryckte jag på lite extra med vikterna och såååååå skönt att äntligen få börja utvecklas igen...Känna att man tar i så svetten fuktas på kroppen och efter passet känna att man har ett härligt tryck i varenda liten muskel...Jag är så tacksam att detta är möjligt igen!!!






























 Vi körde även stakmaskinen...









 Kvällsläsningen låg i postlådan!




Å där hittar ni min underbara träningskollega Katharina och shit vad fräsch/fit hon är!



Nu i säng och imorgon håller jag tummarna att allt går som jag hoppas...Dax att besöka sjukhuset i Hudiksvall och kolla upp mina cystor på äggstockarna...Ska nog gå bra men jag måste erkänna att jag är lite nervös...


Godnatt!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar