lördag 19 april 2014

Allt når sitt slut...


Sista dagen och det är med sorg i hjärtat jag nyss packat resväskan men snart har man semesterveckor att ta ut och då reser jag hit direkt...Ska även tillbaka i början av augusti och då tar jag med mig en vän, Julia och Tea och det ser jag fram emot, tjejtripp lixom ;)




 Kommer SAKNA lyxiga frukostar med färska jordgubbar...









 Cola på aluminiumflaska kör som här i Spanien...








 Sista stunden vid poolen...





























 På väg för en sista middag i Puerto Banus och försökte med utsläppt hår men...



 så kom gummisnodden och hårbandet...Det är nog meningen att jag ska har kort hår!!!


































Kunde inte låta bli att köpa en exakt lika klänning som den korallfärgade jag köpte här om dagen...Men nu pratar vi 299:- Som hittat!



Nä nu ringer klockan om sex timmar och resan hem mot Ljusdal börjar...Jag såg på väderkartan att solen hänger med hem och härliga 17 grader!!! Helt ok att komma hem till :)


God natt!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar