måndag 28 april 2014

Måndag igen då..Ny vecka nya tag...



SOL TRÄNING LYCKA!


Att komma hem från ett härligt Spanien till vädret som varit denna vecka är outstanding! Jag mår bättre än på väldigt länge och jag är näst intill smärtfri och det går inte att sätta ord på den lyckan! Känner att det äntligen är dags att försiktigt börja träna upp den nedre delen av kroppen igen och hoppas att jag redan nästa vecka kan riva av ett efterlängtat pass spinning...Men som sagt, jag skyndar långsamt och lyssnar på alla signaler kroppen sänder...


 Avrundade veckan med ett arbetspass på Citygym...




 Mot gymmet för ett fredagspass med Sandra och Marlene...




 Grymma tjejer det där!




 Fika och date med Annis..




 Fick lite info om en bra energidryck som jag absolut ska testa...









 I lördags rev jag av mitt första riktiga ryggpass och shit vad skoj det var och Sandra som har Daniel Andersson som PT fick skola om mig i en del övningar och det tackar jag för :)




 "Sommarens" första Likör 43 med mjölk!













 Jo fotas ska det överallt ;)









 Wall ville naturligtvis glänsa med sina biceps ;) Gissa vem som vann?




 Nattmat!




 Pizza på en söndag!




 Stiliga grabbar!




 Förmiddagsglass!




 Kvällsglass! Jo jag kan jag!





Skrollade på Insta och ser det här, LYCKA! Tack fina du och jag kan bara säga att det värmer i hjärtat! Sen till er där ute som vill äta sunt så följ denna underbara kvinna! Hon får mig att dregla från morgon till kväll med sin mat och en riktig snygging är hon dessutom ;) Så leta reda på smartfoodtess och inspireras och njut av färgsprakande läckerheter!



Nu iväg och riva av ett träningspass innan det är dax att jobba!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar