söndag 13 april 2014

Arlanda - Malaga...


 Dax att gå ombord...




 Mellanlanda i Köpenhamn...





 Vidare mot Malaga...




 Framme och en hyrbil införskaffades...




 Direkt till Taco Bell för middag...




 Soffan och ett glas rött...




 Vaknade med mulet väder...




 Misha fixade frukost...




 Jag och Julia tränade på lite...




 På prommisen runt två så började himlen öppna sig..



















 Lätt träning vid havet...





























 Väl förberedd med mycket smörja...




 Määään vad gick snett!? Jo den vanliga, jag sitter en liten stund innan jag smörjer in mig och den timmen räckte! Idag insmord i faktor 30 kan jag lova!





Hunnit med en tur till IKEA och min favoritbutik Habitat...





 Här finns allt som jag vill ha!!!














































 Köpte med mig dessa från Habitat...














 Dom fick pryda en av våra toaletter...




 Två speglar ska få agera tavlor...




 Blev även en förvaringshylla som ni anar i bakgrunden...




 Fångade soluppgången nere vid havet innan jag begav mig till gymmet i morse...
























 Varmt idag! 














 Lite pannkaka efter en dag i solen...









 Sen middag på Hard Rock Cafe i Puerto Banus...




Potatismos to die for!



Sex dagar kvar och jag längtar inte hem, inte än i alla fall...Här skulle jag kunna stanna i månader men skulle sakna ett och annat tex gymmet och kunderna så jag far hem nästa lördag, bäst så ;)


Kram till er och Godnatt!


<3 <3 <3

2 kommentarer:

  1. Vad härliga bilder du bjuder på från er vardag i Spanien. Fortsätt njuta dagarna där nere nu :) Vilken otroligt fin färg på munkjackan din äldsta dotter har, vart kan man köpa den?

    SvaraRadera
  2. Trevligt att dom är uppskattad 😊 Den är köpt på HM men finns nog inte nu men Intersport har den fast i bästa märket NIKE i exakt lika färg o kostar endast 249:- så KÖP!!! 😉

    SvaraRadera