måndag 5 maj 2014

Tänk om man kunde köpa tid...







Hunnit med en blondering hos Eveline...




Blondare...




Tänk att ha ett bageri så nära hemmet...




Julia och jag drog i torsdags iväg och körde ett tufft ryggpass...










 Hon är snart starkare än mig den tjejen...









 Skönt med handskar...





Spännbilder såklart!



















 Fredag och frulle på City och dessa skönheter var som alltid på plats...




 Hon bjussar alltid på sig själv och får mig skratta trots att klockan är runt 07.00




 Trött efter att klivit upp 04.45 så bar det iväg till Hudik då Lea ville shoppa...JÄSP!









 Lea introducerade mig i Baby Lips värld...Jag må säga att läpparna blir mjuka!




Fredagsgott...




 Cocktails fixades på lördagsmorgon inför kvällens tjejfest...














 Hann med ett benpass med Sandra, mitt första på tre månader, men hoppade benböj med vikter och utfallen då jag vill vara rädd om ryggen så här i början...





Inte alla dagar man får hjälp med hockeyfrillan TACK Sandra!








Redo för party! 100% filter ;) 





 Lite smått och gott hemma hos Maria...


























 Hann med en snabbvisit på Kicks...Rara syskon det där...



Utekvällen blev en plåga då nått bara small till och ryggen blev sämre och sämre...Jag fick inta ryggläge på tjejfesten och mitt partyhumör klinga av en aning pga smärtan...Fick ge upp kvällen redan vid 01 då jag i princip inte kunde gå rakt...Hem och mata i Citadon och direkt i säng...Vet inte vad som hänt men det är inte diskbråcket utan gissar på att jag tagit i för hårt på ryggpasset eller så hände något när jag körde benpasset? Hur som helst så säger min sambo på morgonen när han ser mig -Du är helt sned! Gick till spegeln och drog upp tröjan och såg att det stämde...Trots att jag stod rakt så såg jag ut som lutande tornet  i Pisa...Halvtimmen efter kröp jag fram på golvet och tårarna trilla...Akuttid hos kiropraktikern som rätade mig men smärtan är kvar och fortfarande sned så imorgon blir det ett besök hos Stefan som får köra elektroterapi på mig...




 Står helt rakt men höften är sned...




 Soffan fick det bli resten av dagen...





 Masade mig upp för lite festligheter...Lina fyllde 22 år...






























Lea hittade en bild på mig i sommarstugan, är vi inte lika varandra så säg...




Och HOPPAS hon inte tar efter och kör mammas åttiotalsfrisyr!!! Hur tänkte jag där? Pudeln!!!



Godnatt!

<3 <3 <3

4 kommentarer:

  1. Skaffa en spikmatta! Maken ligger på sin ca 20 min varje kväll och nu har han knappt ett ryggskott per år. Istället för ca ett per månad! !
    Snälla var rädd om din kropp och din hälsa. Man har bara en. Som kroniskt sjuk är jag väldigt medveten om det och önskar att alla vore det.
    Ha inte så bråttom med träningen så du tränar fel för kroppen bara för att du saknar det.
    Att sakna nåt är lättare att leva med ett tag, än att leva med värk och smärta kanske resten av livet.
    Du mår bra av att träna och det är en viktig del i ditt liv. Det är bra! Men kroppen ska orka hela livet och jag lovar att du, när du blir gammal, kommer önska att du inte stressade läkningen.
    Njur istället av den träning du faktiskt kan göra och som hjälper till att läka kroppen. Önskar så att min kropp orkade nåt mer än knappt Sjukgymnastik :-)
    Allt handlar ju inte om att bygga muskler . Vill du ha mycket muskler och jätteont i kroppen eller mindre synliga muskler och inte ont?
    Borde bara finnas ett svar på det. ..
    Krya på dig!
    Stina

    SvaraRadera
  2. Hej! Måste bara fråga vart man hittar den härliga rosa hoodien från Nike? Grymt snygg! :)

    SvaraRadera
  3. Hej där! Misha köpte den i Moskva på Nike Store men tror den finns online på Stadium och på Nike.com ;)

    SvaraRadera
  4. Tack för dina tips o råd Stina ❤️

    SvaraRadera