torsdag 22 maj 2014

Att våga ta beslutet...

Igår var en "bra" dag...Fick sova hela sex timmar istället för tre som brukar vara det vanliga...Lyckades bada men det blev på alla fyra i karet men känslan att få bli ren är värt allt krångel det innebär...Jag bar bikini och fick uppleva solen och värmen som kommit och det fick mitt humör att bli aningen  bättre...Men ledsen över mycket då jag avbeställt min resa till Spanien på söndag och även mitt besök hos Sandra för att fixa håret då det är omöjligt att sitta mer än någon minut...Sen har min älskade sambo ensam fått ordna allt från att laga mat till att fixa fram sommarmöbler och planterat alla blommor på gården och terassen...Han är en klippa men det gör så ont i mig att känna att man inte kan/får hjälpa till...Även barnen ser till att finnas där när jag behöver hjälp med saker och jag är så tacksam och beundrar dom som står ut...



Idag ska jag få besken om operation...Jag googlar och googlar om den och vet varken ut eller in...Det enda jag vill är att bli bra...Det finns för och nackdelar med allt och är så livrädd att något ska gå snett men tror att jag är beredd att ge det en chans...Men ska ta ett långt snack innan jag beslutar mig till 100% men har inte lång tid på mig att fundera då jag får en akuttid...


 Det var solen som väckte mig innan smärtan för en gångs skull...




 Misha har ordnat en dosett så jag får exakt rätt mängd medicin och på rätt tid...




 Invigde min nya bikini från HM...Billig och så snygg 98:-









 Tror sambon behövde lite egentid och lade sig vid Friggen med musik i öronen...




 Lea ser till att mamman får äta ;)




 Har nu ÄNTLIGEN bokat resan till Spanien i slutet av juli...Jag och Anna drar en vecka och ATT vi LÄNGTAS!




 Måste bara visa Leas fina Air max som hon fick när hon fyllde år! I LIKE!



































Inte en muskel kvar i mina ben och den här positionen är min vardag...Benen upp för att avlasta diskarna...



Ha en bra dag och njut av att vara friska!


<3 <3 <3

4 kommentarer:

  1. Styrekramar till dig.
    Din blogg är en fantastisk glädje- och inspirationskälla.
    Krya på dig/ från bloggläsare i Östersund

    SvaraRadera
  2. ska inga också med till spanien?

    SvaraRadera
  3. Vem är det som frågar? ;)

    SvaraRadera
  4. Åååååå... Tack snälla Susanne och vad trevligt att ha en läsare i Östersund :)
    Absolut ska jag krya på mig och snart får du lite trevligare läsning än att höra
    mig "gnälla" över mitt diskbråck ;)

    Kram till dig <3

    SvaraRadera