måndag 26 maj 2014

Morsdag...






































 Tacksam för all uppvaktning...Känner mig älskad och jag älskar min familj...


I några år har hela familjen tjata om en hund och jag har sagt nej och åter nej...Men man har väl rätt att ändra sig...Så nu har vi träffat Milo, som barnen bestämt att han ska heta, och jag är förälskad och nu räknar vi dagar innan han kommer till oss...Jag och Misha ville att han skulle heta Novack (Nåvack) med där vart det tvärnit men vi tycker ändå att det är Julia och Lea som får bestämma...Så den 3/6 blir familjen fem och Misha är inte längre ensam kille ;)





 Söt som socker!










Nu på förmiddagen fick jag ett samtal från Uppsala...Dom hade fått en lucka så jag kunde opereras nu på onsdag isf fredag som det var planerat...Passade perfekt eftersom jag ska dit för provtagning imorgon och då får vi sova över på hotell och slipper två långa resor då jag inte kan sitta i en bil längre sträckor...Så imorgon ska jag be att få en morfinspruta i magen så jag klarar de tre timmarna ner till Akademiska...Det är blandade känslor...Jag är rädd att nått ska gå snett men samtidigt så ska det bli så skönt att slippa denna smärta och jag ser fram emot att kunna få gå rakt för jag kan lova att det sliter på nacke/rygg att gå som jag gör nu...Men jag är påläst och vet att två dagar efter operationen så blir det smärtor igen då bedövningen går ur och det svullnar upp och åter igen trycker på men det är bara att bita ihop tills att det vänder...Det enda jag vill är att få leva normalt igen...





 Hoppas att jag snart kan få stå igen och blåsa håret vilket nu är omöjligt...




Gått ner sex kilo! Musklerna har sagt hejdå för ett bra tag!



Ha en bra dag!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar