söndag 11 maj 2014

Firat finaste Julia som fyllt 16 år...





Ingen träning på åtta dagar då disken bestämt sig för att krångla lite till...SAKNAR träningen!!!!




Legat hela helgen men nu är jag på bättringsvägen...





 Onsdag körde jag Power-Fit för hurtiga deltagare...



 Införskaffat mig ett ryggstöd...




 SEXTON bast!




 Kl 05.00 firade vi Julia för jag skulle ha frukosten på Citygym...










 Gjorde en Key lime paj...Busenkelt och gott!




15 digistivekex och 100-125g smält smör rörs ihop och trycks ut i en form o gräddas i 8 min på 175 grader...




 Rör om 5 äggulor...




 Häll i en burk kondencerad mjölk...




 Och 1 dl pressad lime (ca 4 st) och häll i det gräddade pajskalet och in i ugnen ytterligar 15 min och låt den svalna och sen in i kylen 3 timmar...Servera med vispad grädde...




 Fixade smörgåstårtor...










 Blev ett besök på akuten innan kalaset...








































 Sugen på denna!




.På lördagkväll bokade hjärtat en resa till Marbella åt mig så jag tar ut min första semestervecka redan om 14 dagar!!!



Ha en fortsatt härlig söndag!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar