tisdag 13 maj 2014

Schlagerspinning på City med Uggla, Lena PH och Eurovisionvinnaren Conchita Wurst...


I söndags så ordnade Hanna Gymmix en afton på cyklarna i schlagerns tecken...I princip fullsatt pass och fullt ös från början till slut...Tyvärr så kunde jag inte delta men jag drogs med av schlagerlåtar som "det gör ont det gör ont" som passade mig ypperligt där jag haltade runt och fotade med ett leende på läpparna...



 Trevligt att Lena PH och Uggla tog sig tid lixom...




 Schlagerdonnan Hanna...




 Conchita Wurst i hög person...
























Fröken Step deltog och tror minsann hon börjar gilla spinning mer och mer...



 Mycket liggläge i nio dagar men inte deppar jag för det...




 I går var det storstädning på Citygym...




I morse klockan 04.30 så hade min medicin slutat verkat så i 30 minuter vanka jag av och an för att lugna nervsmärtan i baksidan på låret innan morfinet tog fart så lagom till klockan vart 05 och jag var smärtfri så vart jag även pigg! Jo du läste rätt CARINA PIGG KLOCKAN FEM på morgonen och det har inte hänt så länge jag kan minnas...Städade lite och fixade "hotellfrulle" till familjen så 06.30 fick dom så lov att stiga upp och göra mig sällskap...I kväll tänker jag till och ställer klockan på 04 och slänger i mig två tabletter INNAN smärtan kommer som ett yxslag...









 Runt kl 06.00 så var även en av mina vänner vaken och skickade denna bild :) Kan ni gissa vem? ANNA såklart! Hon hade spanat in resväska hon vill ha då vi (hon och jag) drar till Marbella en vecka i augusti!!! Jag har fått äran att pyssla om och skämma bort den otroligt fina tvåbarnsmamman i hela sju dagar och shit vad jag längtas!




Anna <3



 Blev en snabb tur ner på gymmet i kväll för stretching och bålövningar...




 Ätit enligt sambon det godaste på länge...Räkor, kräftstjärtar, sparris och ost i creme fraiche med färsk pasta och baconlindad sparris...




 Gissa hur glad jag blev när jag kom på en bortglömd Key limepaj i frysen!




 Hej då Converse och Hej Svea! 




 Rotat i gamla kort och ser mitt hår och dvelar fortfarande hit och dit...Ja jag vet att jag är liiite jobbig!







Nä nu dax att dra sig mot sängen för imorgon är det jobb och det funkar fint trots mitt diskbråck då vi lagt om sysslorna...Viktigt är att man rör på sig så varför ligga hemma då det förvärrar allt?


Godnatt!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar