söndag 19 januari 2014

Var rädda om varandra...





Börjar ikväll mitt inlägg med denna bild...En underbar tjej har lämnat livet och mina tankar går till hennes familj och nära och kära...Finner inga ord och livet är orättvist...Men ska bevara alla hennes fina ord i mitt hjärta...Vila i frid underbara du <3



Veckan i bilder...



Letat spinninglåtar och nött in Bodypump...






Bara älskar dessa Casalltights!




Blivit några timmar på cykeln och tyvärr -3kg!!!




 John har fixat gooooooda smoothie med 100% vassleprotein! 20 spänn styck!








 Maria körde airbox!




 Fullt ös på Pumpen i tisdags!














Fyra nöjda instruktörer!




Pauline och Marina fick en genomgång av maskinerna...




Lunchpass Power-fit!




 Mat i stora lass när man tränar hårt!




 Kommer hem till detta! Lea är BÄST!




 Hinner med korta stunders vila på soffan..




 Les Mills samarbetar nu med Reebok...




 VILL ha!




 I torsdags var Sofie från Bollnäs hos oss på gymmet och sålde bästa träningskläderna och hon kommer på torsdag igen så kom in o kika!




 Shoppade såklart skönaste o snyggaste sportbhn!




Fredag och Grit! 









 Sportamore 149:-














 Bästa Instruktörerna Carro och Susanne!




 Isa fick släpas ut efter passet!





Fotografen passade på att fota sig själv!



 Lördagmorgon och Bodypump! Trött?? JA!!!!









 Bästa Thomas och Hanna...




 Lördagspass med mor och dotter...


















 Lördagsgott!









Från plåtningen av PT-kvinna! Finns på fd Maud och Margots...



Imorgon kl 18.00 är det Bodypump och hoppas vi ses trots att ni sitter inne med en härligt träningsvärk från veckans alla pass!!!


Godnatt och var rädda om varandra där ute <3


<3 <3 <3



4 kommentarer:

  1. Hej!
    Tack för inspirerande blogg, jag går in här med jämna mellanrum och läser. Beklagar sorgen också. Med vänlig hälsning Malin.

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag brukar kika in på din blogg ibland och blir väldigt inspirerad! Du verkar ha sån positiv energi omkring dig:) Jag undrar vilken storlek du har på dina rosa reebokstrumpor? Jag blir inte klok på storlekarna på sportamore… tacksam om du vill hjälpa mig.. Mvh, Karin

    SvaraRadera
  3. Å tack raraste Malin och vad trevlig att höra <3

    SvaraRadera
  4. Hej Karin! Ja energi finns det runt omkring mig...Jag både ger och tar och får av den :) Att jobba med träning är en stor kärlek för mig och där är människorna glada och positiva och det är oslagbart! Jag tog stl 39-45 eller om det stod 39-42 och dom passade perfekt! Jag har normalt stl 38,5-39 Kram på dig <3

    SvaraRadera