onsdag 8 januari 2014

Min rygg är väldigt billig nu...




Alltså jag har insett att det är en stor JÄV.. nerv som ligger klämd och smärtan är obeskrivlig mellan varven...Jag kan stretcha i en halvtimme så klarar jag av att röra mig rätt fint ett tag men sen "glider" lixom det tillbaka och jag blir ofärdigare än ofärdigast...På fredag ska jag som sagt träffa Per Juhl men den dagen känns långt borta när man har ont...Är helt hundra på att han "fixar" mig...

Min kärlek just nu för tillfället är inte en bandyspelare utan en bandyboll ;) Den ligger fint intryckt under min över del av skinkan, alltså utvändigt så ingen gör en grimars av illamående nu, varje kväll då jag går till sängs för att trycka på nerven så jag slipper smärtan och det har resulterat i en del blåmärken men lätt värt det...Och Misha om du läser det här så bli inte orolig, älskar dig också!









Sen frukost och det gillar fröken sova länge när man är ledig...


Efter en förkylning så är vår nya "familjemedlem" Tea åter på gymmet...Hon trampar på men i början av februari så ska hon ÄNTLIGEN få ta sina första löpsteg men dock bara 10 min och på löpbandet men sen om allt funkar som det ska så har fröken många mil i skor vid min sida...Ca 16 veckor kvar till målet och klarar hon det? SJÄLVKLART!








Blev ett pass med min vän Jeanette ikväll och fantastiskt att få köra med henne igen...





2 tim i gymmet skapar hunger...




SMOOTHIE!














Lade ut en bild på Instagram ikväll...Man kan kalla den vad man vill tex inspirationsbild, motivationsbild, träningsbild eller varför inte egobild? Jag följer många fitessprofiler och där matas man med dessa bilder...Jag personligen motiveras och dom får mig att vilja mer inom träning...Sen kan jag tänka mig att det är jobbigt för en del att se vältränade människor och fram för allt dom som inte kan träna av olika skäl och människor som har en lång bit tills dom är hyfsat nöjda med sina kroppar...Men valet att följa en på Instagram är fritt och jag lever och andas träning och kommer att lägga ut bilder för jag är en rätt nöjd fyrtioåring men långt ifrån felfri...Så Fikabilder, barnbilder, djurbilder, puta med truten bilder...you name it är väll själva nöjet med Instagram och alla ÄLSKAR vi bilder så mata på folket!!! Själv snittar jag på 4-5 om dagen och jag säger bara Why NOT???







Och med den säger jag Godnatt och mer träningsbilder åt folket ;)

2 kommentarer:

  1. Japp du inspirerar med dina träningsbilder, helt klart.
    :-)

    SvaraRadera
  2. Tusen tack whoever you are :)

    SvaraRadera