fredag 31 januari 2014

Det händer grejer på Citygym...


Ny maskiner har anlänt och löpbanden har fått massor av pluspoäng av våra kunder...Även nya crosstrainers som är gudomliga att trampa på och ÄNTLIGEN till min förtjusning så finns nu två Concept stakmaskiner där jag kommer tillbringa mycket tid...Kunder strömmar till och Gymmix pass är populära och fullbokade och spinningen är hetare än någonsin, kan det bli bättre? I morse var det frukost och även ett morgonpass Stepup med Katharina...Smög in och fotade lite ;)





































 Katharina öser på...




 Ett gäng morgonpigga...







 Var med och körde pass med Camilla igår...









 Direkt från Pumpen till att leda spinning på City...




 Nytt pass och tack och lov så fick jag godkänt!




 Ett till mig och ett till Julia! STOPPA mig!




 Sportamore 299:-





















Imorgon får jag äntligen sova ut! Efter att stigit upp 05.00 idag så lär jag sova till minst kl 12.00!!!! Många pass i kroppen den här veckan och behöver allt återhämtning som går att få och ligger här helt utslagen efter ett härligt jobbigt pass GRIT!!!


Godnatt och trevlig helg!


<3 <3 <3 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar