söndag 12 januari 2014

Alltså vissa dagar vill man bara glömma...






Har haft en riktig skitdag på ren svenska...Jag väntar den där jäv.. veckan och det gör ju inte saker och ting och framförallt känslor lättare...Minsta lilla sak får krokodiltårarna att trilla...Jag är oftast stark och fixar det mesta men saker på vägen får mig för tillfället att tappa balansen en aning...Jag trillar inte men ibland känns det nära...Tur min sambo kommer hem och vi tar en pause från verkligheten och åker fem dagar till Spanien...En tjej skrev på Insta till mig idag, det som inte dödar...det härdar och kan säga att jag är nu härdad för hela 2014 som det känns...Men jag är frisk, har ett hem, mat på bordet och min älskade familj så varför klaga egentligen? Men ibland funderar jag på hur människor i min omgivning fungerar...Kan vara mig det är fel på så jag låter vissa saker bara få vara som dom är trots att det mellan varven känns som det är något som inte stämmer...Ja ja nu släpper jag allt och hoppas på en bättre dag imorgon :)


Var hos Per Juhl i fredags...Förberedde mig väl med nyinköpta boxertrosor i ärtig färg för sist jag träffade honom hade jag ett par sloggi i stl "lite tyg/mycket hud" Hade den gången fullt upp att se till att jag inte blottade mig totalt när han bände mina ben åt höger och vänster...Så när jag väl kom in så surrade vi lite och jag frågade om jag skulle klä av mig och vad svarar han -NEJ!!! Men va f..!!! Jag hade juh investerat i trosor och rakat mig och allt i onödan!








Supersköna från Coop...Ska köpa flera...99:-




Hur som helst är han grym på det han gör och jag gick därifrån som en rakare Carina...Kunde t.o.m jogga (jag som knappt kunnat ökat farten på min gång de senaste dagarna) till och från bankomaten för att göra mig skuldfri...Är dock väldigt öm idag men inte så konstigt när kroppen hamnat i ett nytt läge så nu är det bara vänta och se men bra mycket bättre är jag :)



 Pimpat min träningskalender...





 Lyxmat på en lördag! På Aspgatan funkar tjockpannkaka på en lördag...




 Mitt humör tog mig till gymmet på kvällen...Måste sno ihop ett nytt pass till torsdag HJÄLP!









 Lite gladare efter 1 tim på cykeln...







Godnatt!


<3 <3 <3

3 kommentarer:

  1. Superbra blogg! du inspirerar verkligen!! :))

    SvaraRadera
  2. Men Tusen Tack snälla du! Det är just sådana kommentarer som får mig att vilja bloga :) Ha en fin dag!

    SvaraRadera