söndag 26 januari 2014

Allt når sitt slut...








Eftersom alla turer till IKEA är gjorda och allt ihopskruvat så fick vi äntligen njuta av en dag i solen...Frukost runt klockan tolv är vad jag älskar mest...Inga måsten och inga klockor som skriker STIG UPP!!! Blev tre timmar och önskar jag fick några dagar till men nu får man börja räkna ner till semester och den kommer garanterat att tillbringas i vårt eget lilla paradis...




Sambon skämmer bort oss med ägg och bacon varje morgon...




 Dåligt med träning här men nöter Pump-passet som jag ska köra på söndag...





 Men äter desto mera och hittat mina favoriter...Karamelliserade popcorn!











 

 Vår terass på den övre våningen...














 Lämnade solen 15.00 för att boka in mig på Grit...




 Bestämde oss för att äta vid havet men ingen restaurang öppen innan 19.00




 Så åter en kväll på Hard Rock Cafe!















Finns en lång historia bakom denna måltid och kan lova att vi skrattandes rullade ut hela familjen...Och jag gillar inte att slänga mat men ikväll vart jag tvungen för sweet Jisus vad med mat!!!



Nu är det dags att packa för imorgon rullar vi mot flygplatsen i Malaga och sen vidare hem mot kalla Sverige...Fem dagar här har gjort mig gott men hade gärna stannat ett tag till...Men det finns en sak jag SAKNAR och det är Citygym så jag och Julia är redo att vid hemkomsten imorgon runt 21.00 hoppa i träningskläderna och dra iväg och riva av ett pass! Nääää vi är inte knäppa utan vi är så sugen på att "leka" runt med allt "järnskrot"!!!!


Veckans träning är redan planerad!

Mån   Gym överkropp

Tis     Bodypump

Ons    GRIT Cardio

Tor    Bodypump Spinning

Fre     GRIT Strenght

Sön    Bodypump



<3 <3 <3









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar