tisdag 14 januari 2014

Terminen drar igång...





Shit vad skoj! Har verkligen SAKNAT bodypumpen precis lika mycket som min kropp har...Man märker sådan skillnad när det blir uppehåll men nu är det bara att köra! Den här veckan och nästa har vi "prova på" och det innebär att jag och mina Bodypumpkollegor kör i team och automatiskt kommer jag avverka FYRA pass! Jo det kommer kännas men lätt värt det och redan ikväll river vi av det första och räknar med fullt hus!!! 


Nytt för den här terminen är att en del av passen har flyttat ner till våra lokaler på Citygym...Så nu kommer det bli ännu mera folk och det GILLAS! Så se till att prova på alla gruppträningar och även gymmet under dessa två veckor!















Afroinstruktörerna Bella och Sandra och en deltagare slank med ;)





Mysbelysning på Afropasset...








Hanna körde Bodybalance...


Samtidigt som Afron kördes i gruppsalen så rev jag själv av ett pass med ett fullsatt Power-Fit! Alltså jag imponeras varje gång av deras insatser...Jag är verkligen inte snäll med att ge dom korta intervaller om man säger så...Men fixar det gör dom och åter igen en klapp på axeln och ett high five till hela gänget!




 Alexander vet hur man får in syre i kroppen!




 Fröken Visco kör bänkhopp...




 Sara kör mage med medicinbollen...




 Hopp hopp! Madde fokuserar...




 Alexander på väg upp från en djuuuuup benböj!






Och lite wallball!







 Pernilla in action!




 Jo det är Anna Swartswe...För snabb för att fota ;)




 Erika och Johanna...




 Födelsedagen firade Madde även på gymmet!




 Haha!!! Kvällens BILD! Johan ser ut att få sig en skjuts!




 STORT plus till Zandra...Shit vad hade kvinnan petat i sig innan passet?




 Berglund blir starkare och starkare...




Fokuserade Ryska svingar av Johanna...


Min träning denna vecka:



Tis:     Öva Pump och spinning och Bodypump-pass

Ons:    Överkroppspass i gymmet (ev. GRIT Cardio)

Tor:     Bodypump-pass och spinning+styrka

Fre:      GRIT Cardio

Lör:      Bodypump 

Sön:     Bodypump



TUFF vecka och tur att alla veckor inte ser ut så där...Man bör återhämta sig också men som instruktör är det svårt men även för oss ett måste...Jag håller tummarna att min rygg pallar och får se till att hålla vikterna nere ett tag till...



Ha en underbar dag där ute!


<3 <3 <3


































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar